Porušená zásada (téma týdne)

in #cesky6 years ago

Mám svou zásadu. Svá předsevzetí světu nesděluji ;-).
Za prvé by mohla někomu vzniknout potřeba mne kontrolovat, jak je plním.
Za druhé se vždy najde někdo, komu je mé předsevzetí na překážku a vzniká třecí a tím pádem brzdná plocha, ne-li přímo odpor a protichůdné snahy.
Trochu svou zásadu dnes naruším.
Plavu v tomto českém rybníčku už nějakou dobu. Vypiplal jsem se z planktonu na potěr. Ke svým druhým narozeninám ve zdejším světě chci doplavat jako řádná ryba.
Takže brzděte, nebo pomáhejte, ale kolem 2.7.2019 ze mne bude rybka i kdybych si měl ploutvičky ušoupat :-D
Doufám, že se ten náš rybník do té doby naplní a budu si moci, jako pořádná ryba, zaplavat.
DSCN2671.JPG

Díky všem, kteří mi pomáhali vyrůst ať už povzbuzením nebo kritikou. Vše je k růstu potřeba ;-)

Sort:  

Tak ti přeji čirou vodu, hodně dobré potravy ať se lépe roste do síly a princip přežití je zůstat v tlupě, ať se nám tu neplácáš sám jako ryba ve vodě... teda ryba jo.. jako potěr ve vodě :))

Díky ;-). Společenství tohohle rybníčku mi plně vyhovuje :-D

Šťastnou plavbu ;-)

K rybce ti chybí jen 190 SP, to zvládneš ;) Přeji příjemný a pohodový vývin :D

Za půl roku bych měl ;-)

Hodně štěstí, držím pěstě ať se to podaří a ať je SteemPower na tvoji straně síly!

Díky za povzbuzení ;-)

Těch ryb tu určitě brzy bude vícero. A delfínů taky přibude :))

Tak to abychom hledali přístup k moři ;-). Sladkovodních delfínů moc není :-D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64629.11
ETH 2670.11
USDT 1.00
SBD 2.81