Pokračuji navzdory.

in #cesky5 years ago

czmap.png

Nedávno si @godfish ve svém článku povzdechl nad jistou nedokonalostí steemití wiki. Musím mu dát za pravdu. I navzdory mraku much, který se kolem této wiki vznáší, však pokračuji v započatém díle.
I když zde plno věcí nefunguje, beru tuto wiki jako možnost úložiště návodů a podnětů nejen pro nováčky. Vše je v podstatě na jednom místě. Prošel jsem skoro všechny stránky wiki a články psané česky označil jako kategorii České články. Protože tuto kategorii normálním způsobem nenajdete (jedna z velkých much dané wiki), bylo by asi vhodné dát si do záložek tuto adresu a sem tam nahlédnout, jestli zde není něco nového. Všechny odkazy v této kategorii zatím (snad) doplňuji ručně (další moucha). Pokud bych snad přehlédl nějaký český článek, dejte mi vědět v jakémkoli komentáři a já jej do rozcestníku doplním. Odkazy v rozcestníku fungují naštěstí normálně, takže stačí na ně kliknout a dostanete se na požadovanou stránku wiki.
Dnes jsem doplnil definici PRA(C)HOVÉ ČÁSTKY s odkazy na články ze steemit.com, které tuto problematiku rozebírají. Včera to byl návod na delegování SP pomocí managera.

Sort:  

Pěkná práce ;) Přidal jsem tam stručný text o Steem reports.

Mrknu na to a šoupnu ho do rozcestníku ;-)

To jsi přidal heslo do Ecosystému, takže to bude vidět pod odkazem na Steem Ecosystém, který už v rozcestníku je ;-)

jj taky jsem něco poeditoval a přidal :D
ale asi mě donutí si udělat ten steemití čat abych to snima rozebral... kdyžtak sepiš mouchy někam na papír až bude vhodná doba tak si o ně řeknu a naservíruju to klukům na podnose :D

Congratulations!


This post has been granted a 100% upvote, courtesy to @wokeprincess, from BlissFish!
Enjoy the Bliss!

Join us on Discord!
Upvote this post to help the minnows win a bigger upvote!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63493.34
ETH 2578.53
USDT 1.00
SBD 2.79