Mírné rozpaky / Mild embarrassment

in #cesky6 years ago (edited)

Google translate from Czech.
I've gotten a little used to the fact that google translation is often behind the old shoemaker. Unfortunately, nothing else is left to me. She has almost total ignorance English has taught me to do translation of translation. But I will have to explain to someone what I meant to say, I was surprised. Or do I misconstruct? It is possible. Try to write what you see in the comments.
;-)
:-)
:-D
8-)
8-0
:-O
8 :-)
:-) 8
The first person to identify the last two facials will receive 1 SBI

st-cz.png

Už jsem si tak trochu zvykl, že google překlad stojí mnohdy za starou bačkoru. Bohužel mi nic jiného nezbývá. Má takřka totální neznalost engliš mne naučila dělat si překlad překladu. Že však budu muset někomu vysvětlovat, co jsem chtěl říct nějakou značkou, to mne překvapilo. Nebo špatně artikuluji? I to je možné. Zkuste mi v komentářích napsat, co vidíte.
;-)
:-)
:-D
8-)
8-0
:-O
8:-)
:-)8
První člověk, kterému se podaří identifikovat poslední dva ksichtíky, obdrží 1 SBI

Edit: Odměna náleží @jjprac / Edit: The reward belongs to @jjprac

Sort:  

Poslední ksichtíky? Ten předposlední je holčička a ten poslední pěkně vnadná žena :-D
A nebo ten předposlední bude tchýně s natáčkami :-D

Trefa ;-)
8:-) = malá holka / little girl
:-)8 = velká (vnadná) holka / big (easy) girl
1 SBI je na cestě ;-)

:-) Děkuji ;-) Pošlu ti ho taky ;-)
Tady jsem čerpal: https://www.netlingo.com/smileys.php

;-). Díky. Tuhle stránku vidím poprvé. Většinou čerpám z vlastní hlavy 8-D

@bucipuci, @jjprac. Sexisti!
Předposlední je opravdu holčička s mašlí ve vlasech. Ale ten poslední je chlapeček s vzorně uvázaným motýlkem. :P

A co takhle smutný pán :-(x/

tak tohle už je moooooc, :)

Co je moc? ;-)

no k čemu prosímtě použiješ znak holčička nebo chlapeček????

V podstatě k ničemu ;-). Spíše šlo o to, kdo co vidí. Stejné znaky a různé představy ;-). Na tomhle by se asi dalo trénovat sjednocování vjemu :-D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63099.80
ETH 2455.59
USDT 1.00
SBD 2.58