Kyvadlo

in #cesky6 years ago

Pro někoho naprosto běžná pracovní pomůcka, pro jiného nesmysl a pro některé záhadná a nepochopitelná věc. Tak trochu neskromně se počítám do první skupiny, pro které je kyvadlo pracovní pomůcka ;-).
Poprvé jsem si kyvadlo vyrobil před čtyři a dvaceti lety a mám jej do dnes. Je vyrobeno z mosazného drátu.
DSCN1439.JPG

Aniž bych to tenkrát tušil, použil jsem to nejlepší, co jsem mohl, protože mosaz je energeticky neutrální slitina. Časem se ukázalo, že pro svou práci potřebuji trochu těžší kyvadlo a tak jsem si vyrobil ještě další dvě. Obě jsou orgonitová, ale každé používám na něco jiného.
Tohle kyvadlo je s větším křišťálem
DSCN1435.JPG

a používám ho k zjišťování vhodných kamenů do orgonitů pro osobní nošení, podle data narození budoucího konkrétního majitele. Využívám jej také, když si chci „promluvit“ s kameny, se kterými pracuji.
Toto kyvadlo je také s křišťálem
DSCN1437.JPG

a je navíc zabarveno pomocí flitrů podle barev čaker. Slouží mi jednoúčelově k očistě energetických „těl“. Za dobu, po kterou ho takto používám jsem vypozoroval velmi různé reakce na „čištění“. Od nezadržitelného záchvatu smíchu po pláč. Každý člověk reaguje jinak. Všichni ale odcházeli spokojení a uvolnění.
Záhada, tajemno? Jak pro koho.
DSCN1432.JPG

Sort:  

I'm mysteriously intrigued...

;-). What interests you? I will try to translate it if I know ;-)

The whole thing you do there... I don't follow your blog too closely... but I recall that pyramid thing you built to sit in... and now this...

are you doing some spirit healing or what's that all about?

I think google translated your post well enough for me to get the gist of it, but I am missing the general context I guess?!

We have a weekly theme on the #cesky and I mentioned the pyramid and now also the pendulum. I am interested in curative energies and I try to work with them.

"curative energies"... see... that sounds mysteriously intriguing ;)

How about who. Since everything around us is some form of energy, it is quite clear that healing is best done by energy ;-)

I can absolutely agree with this sentiment... and everything has a resonance...

Exactly. There are many different names and practices, but it's still one and the same. Release the energy blocks to keep the energy flowing and the rest of the body to do it ;-)

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @bucipuci.

Hey I just upvoted you so if you could return the favour by upvoting my post it would be great

It's nice of you. But I doubt you read the article and you understood it.

OK. I'll look at your articles

You got a 1.47% upvote from @brupvoter courtesy of @bucipuci!

Kyvadla mě také lákají, ale zatím mi kyvadlovala jen kámoška. Ta srkz kyvadlo komunikuje s anděli.

Asi dvakrát jsem to zkusil, ale "napovídali" mi takové nesmysly, že jsem to zavčasu zarazil ;-)

Ja mam taky nekde a uz dlouho jej nemuzu najit. Asi to tak ma byt!

Už se mi taky párkrát zatoulalo. Moje kyvadla nemají rády plané hraní. To se buď ukryjí, nebo si ukazují co chtějí ;-). Až ho bude potřeba, tak se jistě ukáže.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60192.33
ETH 2321.67
USDT 1.00
SBD 2.50