I met on a walk - dead-end street (#googlyeyes) / Potkal jsem na procházce - slepá ulice

in #cesky6 years ago

It's been a year here. No one took it seriously. When she's blind she does not see her. Now she's not blind. Everything sees and registers ;-)
"They do not take me seriously, I really mark the end of the street, and the road ends with a deep hole behind the curve, on the dam of the pond, be careful not to fall into it."
DSCN2342.JPG

Stojí zde už rok. Nikdo ji nebral vážně. Když je slepá, tak přece nevidí. Teď už slepá není. Vše vidí a registruje;-)
"Nebrali mne vážně. Opravdu označuji konec ulice. Za zatáčkou, na hrázi rybníka, končí cesta hlubokou dírou. Dávejte pozor, ať do ní nespadnete."
DSCN2344.JPG

Sort:  

Hehe poor T sign.. its ok, let them find out for themselves when they reach the end where she has given them warning for.

lol... it's funny how they thought it would be neccessary to lable the "TOP" end of that sign :P

chuckles

I mean, if someone isn't able to figure out which way up it belongs... I doubt they'd be able to decipher the "hint" either :P

There are also some that would put the brand in reverse :-D

Je to Topka s ťopkami :-) No, když vidím, co někdy pracuje u nás v práci, tak už se vůbec nedivím, že musí být i u značky označeno, která strana je ta horní, lícová :-)

Ještě, že nemáme slepý řidiče. Stačí hluší.

Někdy mi připadá, že jsou i slepí. Hlavě podle toho, jak se kolikrát nacpou i tam, kde není prostor ;-).

Ale oni vidí, jen vidí ten prostor větší, než ve skutečnosti je :D
Tohle zbožňuji, když mi to udělají na skútru. Do mé bezpečné vzdálenosti sě někdo vmáčkne a to je vidět kolona až na horizont. Hlavně, že je vedle mne nebo přede mnou.

Chvíli mi o tom vyprávěj :-D

Tady by to bylo nošení dřeva do lesa. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59538.61
ETH 2658.79
USDT 1.00
SBD 2.45