Geocaching

in #cesky6 years ago

Už jste někdo hledal po lese nebo ve městě „kešky“? Pokud ne, tak jste o něčem takovém určitě od někoho slyšeli nebo o tom někde četli.
Pokud „kešky“ sbíráte, máte svého „cestovatele“?
Jednoho takového mám.
Snímek obrazovky pořízený 2019-01-06 15:35:41.png
Je to malý orgonit ve tvaru rybky s hnědým onyxem. Už nějakou dobu běhá po světě. Zrovna včera jsem dostal spoustu e-mailů o aktuálním místě pobytu mé rybky. Šla z ruky do ruky na eventu v Hanoveru. K včerejšímu dni má nacestováno 21 835 km po Evropě. Na screenu obrazovky vydíte mapku, kde všude cestovala.
Snímek obrazovky pořízený 2019-01-06 15:34:22.png
Nejdelší trasu urazila do Portugalska. Nejvíce procestovala Česko a teď brázdí Německem. Pokud by mi posílali i fotky, kde všude rybka byla, byl by to slušný cestovní katalog ;-)

Google translate from Czech.
Have you ever been looking for "caches" in the woods or in the city? If not, then you have heard something about someone or read about it.
If you collect "caches", do you have your "traveler"?
I have one. It is a small fish-shaped orgonite with a brown onyx. He's been running around the world for some time now. Just yesterday I got a lot of emails about the current location of my fish. She went from hand to hand on the event in Hanover. About yesterday, 21,835 km were traveled across Europe. On the screen of the screen, you will outwit the map where it traveled everywhere. The longest route traveled to Portugal. She traveled most of the Czech Republic and now wrestles with Germany. If I send photos where the fish was everywhere, it would be a decent travel catalog ;-)

Sort:  

Pořád platí: "... v listopadu 2014 se vrátit domů."

Má uličnice nějaké zpoždění.

Když už jsi tak pečlivě zkoumal obrázek, mohl sis přečíst zápis níže, že má pokračovat v plavbě :-)

Aha, to mi nedocvaklo. Byl jsem v domněnce, že v září jsi vyslal a v listopadu jsi ji chtěl mít doma.

Jo, je to trochu zmatečné. Nepodařilo se mi vymazat tu první větu :-)

Travel bugy znám :-) Pár jsme jich s kamarádem přemístili a pomohli jim tak cestovat zase o kus dál ;-)
Jaká pravidla má cestování tvé rybky? Má nějaký cíl?

Má plavat po světě a dělat radost "kačerům" :-D

Takže může plavat libovolně po keších. Tak to je fajn ;-)

Něco málo mám odloveno, necelou tisícovku krabiček na dvou kontinentech.

Tak to jsi na tom mnohem lépe než já. Osobně mám jen asi 250 krabiček. Za mne navštěvuje krabičky rybka ;-)

Párkrát jsem našel, aniž bych hledal. Vím, o co jde, ale neúčastním se. Kešky si prohlédnu a vracím zpět.

Díky za ty vrácené kešky. Spousta lidí, kteří to nesbírají a najdou je, tak je ničí :-(. Ale je to hlavně problém samotných hledačů, protože po nálezu krabičku nezamaskují pořádně.

V bývalé práci jsem každý týden cestovala do jiného města na pár dní a se šéfem jsme chodívali keškovat. Většinou je to spojeno i s hezkou procházkou :)

;-). Ty procházky jsou na tom nejlepší :-)

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Congratulations @bucipuci! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Jo pár jsme jich nasbíral...

Ten orgonit toho už nacestoval pomalu víc než já, docela mu závidím :-D.

Je šikovná rybka ;-). 28.12. byla v Salzburgu, 1.1. někde v dolním Sasku a 5.1. mi přišlo asi 20 e-mailů, že byla viděna v Hannoveru. Uvidíme, kam poplave dál :-)

Pěkné! Travel bug nemám, ale přemýšlel jsem o nějakém... Mám jen 70 kešek, dlooouho jsem nelovil. Ale občas to vezmu jako cíl pro výlet s děckama.

A pořád se mi vrací myšlenka na GeoGoogly. Jen jsem ještě nevymyslel lokalitu.

;-). Pro děcka to je fajn zábava. Dostanou se na vzduch a když u toho mají něco hledat, tak se ani nenudí :-).
Až se ti "očičková" keška podaří založit, tak dej vědět ;-). Akorát ji umísti tak, aby ses o ni mohl starat ;-)

Jasně. Musím ji mít v dosahu a zároveň by místo mělo být něčím zajímavé, aby stálo za návštěvu ;) První podmínka zapříčiní, že třeba z Plzně to bude hodně z ruky ;)

;-). Plzeň mne nebolí a @jjprac je cestovatel po krajině České, takže sedne na kolo či vlak a dojede si tam ;-)

Jo a máš u mě velké plus za operační systém ;)

Potřeboval bych k němu údržbáře. Jaksi mi nedošlo, že budu potřebovat nějaké heslo a tak už to nebylo tři roky čištěné ;-)

Linux/Unix není Windows a čistit nepotřebuje.
Ve Win bobtnají registry, které zpomalují systém. Unix je oproti tomu textový OS a to co nepoužíváš, tak se jen válí jako text na disku.
Jinak v Ubuntu co si pamatuju nebylo heslo pro účet root, ale používal se příkaz "sudo" a k tomu heslo Tvého uživatele.
Kdyžtak poklábosíme na Discordu. Já se budu k linuxu teď vracet kvůli botovi a bitcoin nodu. Jinak soukromě teď používám Mac.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62952.72
ETH 2429.38
USDT 1.00
SBD 2.56