Energie pro tělo

in #cesky6 years ago

Sprcha. To je přesně ta věc, kterou teď potřeboval. Nešlo jen o smytí prachu a potu z cest. Potřeboval hlavně trochu dobít energii. Na procházku lesem již byla značně pokročilá hodina a navíc se mu zrovna procházet nechtělo. Měl již vyzkoušeno, že po sprše se cítí daleko lépe než po odpočinku ve vaně. Sprcha ho energetizovala, vana uspávala.

Ze ztraceného sešitu.
„Mám ráda vodu. Voda má velkou paměť. Voda může energii vzít i darovat. Proto se tak často objevuje v pohádkách živá a mrtvá voda. Obě jsou pro život potřebné.
Živá voda je v podstatě veškerá proudící voda. Dodává energii a čistí nejen fyzické tělo, ale hlavně náš energetický obal. Pokud není jiná možnost dobití energie, postačí pár minut posedět na břehu říčky či potoka. Aby však byla energie správně využita, je třeba zvolit vhodné místo. Na rovném úseku toku je energie stabilní a pomáhá hlavně při pročišťování. V zákrutách, kde voda naráží na břeh (venkovní strana), je energie hodně silná a přemíra energie škodí stejně, jako když je jí málo. V zákrutách, kde voda břeh obíhá (vnitřní strana), je energie uklidňující a dobíjecí. Vhodná místa pro dobíjení energie jsou také vodopády, splavy a jezy.
Mrtvá voda je v podstatě voda stojatá. Pokud je třeba snížit energii, stačí se ponořit do stojaté vody. Během několika okamžiků voda tuto přebytečnou energii odebere. Večerní koupel nemá za účel jen očistu těla, ale také a hlavně snížení hladiny energie. Lépe se potom usíná.“

Osvěžen sprchou chvíli uvažoval, čím si trochu zvedne tlak. Jestli pozdní kávou nebo čajem s trochou rumu. Vyhrál to čaj s rumem. Po téhle kombinaci bude spát jak malé nemluvně ;-).

Sort:  

Voda má zázračné účinky a je schopná vyřešit tolik různorodých problémů...Jenže většina lidí tomu nevěnuje pozornost a i taková základní věc jako vypít dostatek vody jim dělá problém :) A pak se řěší migrény ibalginama a podobně, každý někoho takového známe :)

Jsme čím dál víc odtrženi od přírody. Pití vody je trochu problém. Chtělo by to pramenitou vodu. Balená voda je totálně mrtvá. To už je energeticky vhodnější voda z kohoutku.

Voda má velikou sílu ;-)

Caj s rumem jsem taky kdysi praktikovala, dnes je to magnesium ve vane.

;-). Se svým nízkým tlakem si můžu dovolit i silné kafe na noc. Usínám okamžitě :-)

Nizky tlak jsem taky jeste donedavna mela ale diky svym "vitaminum" jsem to znormalizovala. I kdyz je to podstatne tezsi, nez snizit tlak z vysokeho. Kafe ted piju jenom velice, velice zridka.

Se svým nízkým tlakem jsem spokojen. Když si ho srovnám, tak usínám a nejsem schopný fungovat ;-)

Muj problem byl, ze jsem porad mrzla.

To mi nehrozí. Mám relativně rychlé spalování, takže mě to hřeje ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.33