Chybička (#fototema)

in #cesky6 years ago

Původně jsem někdy vloni začátkem podzimu fotil zříceninu tvrze v pozadí. Do prvního snímku se mi však vloudila chybička. Proč jsem ten snímek nevymazal nevím. Dnes se hodí do foto tématu ;-)
zav2.jpg

Zde je chybička vytažená v detailu.
zav.jpg
Ani nevím, co to bylo za auto. Prostě se tam mihlo ;-)

Sort:  

To si pamatuju to už si sem dával, že jo? :)

Jo, někdy začátkem mé zdejší kariery ;-)

Ta tvrz, to by mohl být Zavlekov. Krásné duší auto. V tom určitě jezdí bílá paní :-)

:-) Jel jsem kdysi okolo autobusem :-)

;-). Jezdívám okolo, když mám rozvážku na Klatovy a okolí :-)

Taky nevím, co to je za auto. Ale můj tip je Fiat Stilo, nebo jak se to jmenuje ;)

Netuším. Bylo to modré ;-)

Duchoauto :D

:-D. Udělalo mi šmouhu na snímku.

Já bych si to tipnul VW Polo, ročník 99

Horko těžko poznám škodu 120 a to ještě musí stát ;-)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63501.83
ETH 2650.23
USDT 1.00
SBD 2.81