Byl i nebyl

in #cesky6 years ago

Jak být i nebýt současně? Docela jednoduše. Dorazíte na místo setkání, cvakne vám v hlavě a nepřipojíte se ke skupině.
Právě tohle se mi stalo včera. Má „hrůza“ ze srazů opět zaúřadovala. Jak jsem si mohl myslet, že na místě bude jen pár lidiček ze STEEMitu? Na místě bylo dosti živo a rušno. V jednom rohu nějací mládenci proháněly oblohou drony a jednoho pak pracně sundávali ze stromu. Kousek od přístřešku byla větší skupina (snad rusky hovořících) lidí, opodál se někdo pokoušel podpálit les tekutým podpalovačem (snad chtěl ugrilovat i kočárek s miminem;-)) a v dalším rohu se usídlila početná (asi indická?) rodina.
hostivar.png

Celé to shromáždění jsem opatrně obešel lesíkem a při tom udělal pár snímků stromů.

14:00 – fotím si borovici, která mi ukazuje, kudy jít ;-)
DSCN1577.JPG

14:15 – fotím habr, který se diví, že nejsem tam, kde mám být
DSCN1580.JPG

14:25 – fotím další habr kousek za dekou
DSCN1586.JPG

Na chvíli jsem se usadil u dřevěného vláčku a sbíral odvahu k dalšímu postupu. Odhodlaně jsem vstoupil na louku, slušně pozdravil u deky, na stole u přístřešku zaregistroval pivo, ve stínu stromů uvázaného hafana hlídajícího kočárek a doutnající gril rodinky, které se naštěstí nepovedlo zapálit les ;-).
Tady mne veškeré odhodlání opustilo a tiše jsem opustil idylickou scénu. Ano, vytratil jsem se dřív, než jsem vůbec někam přišel. Takže, jestli účastníci setkání zahlédli postavu v černém triku a šedých kalhotách, třímající v podpaždí černé pouzdro se stavivem, byla to má vyplašená maličkost, která neměla odvahu se k někomu hlásit.
Byl, nebo nebyl jsem na prvním srazu českého jezírka? Byl i nebyl.

14:00 – fotím si borovici
14:15 – fotím habr
14:25 – fotím další habr
14:35 – sedím chvíli u vláčku nad loukou
14:45 – procházím kolem deky

zdroj obrázků: 1- screenshot Mapy.cz
2 - 4 moje vlastní

Sort:  

Wow takze nakoniec dvaja ludia nenasli skupinu?

Nešlo o to, že nenašel. Šlo o to, že jsem se neptal

Hmmm tak teda nezahlédl... .)
ale očividně jsi brousil kolem nás, my byly dvě deky úplně v rohu kousek od toho místa co jsi označoval deka (to vyla nějaká gruzínská rodinka či co) a nic jsme negrilovali. Spíš už jsme byli pod stromama ve stínu.
Škoda...

Ta deka, co jsem ji zdravil, byla světlá a na pozdrav mi odpověděla ústa pod tmavými vlasy nad tmavým trikem ;-)

tak to jsme nebyli mi...

You got a 22.16% upvote from @brupvoter courtesy of @bucipuci!

Já celou dobu vykukoval, jestli někde někoho nezahlédnu, ale asi jsem tě nezaregistroval :)

Jednoduše jsem zpanikařil a neměl odvahu chodit od skupinky ke skupince a vyptávat se na "svatou rybu" :-D

Poznal bys nás snadno podle steemitích insignií, hlavně triček :-)

Škoda, těšila jsem se, že se potkáme a popovídáme :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 67638.45
ETH 2614.27
USDT 1.00
SBD 2.67