Typy autorov blogov

in #cesky6 years ago


Každý deň rôzny autori vyprodukujú stovky článkov a videí. Je jedno či ide o Steemit, Youtube, Medium alebo inú stránku. Nového obsahu je k dispozícii veľa ale kvalita je rôzna. O nej ale hovoriť nechcem, ide mi skôr o autorov. Aké typy autorov by ste menovali?

"Správar"

Jedinečný obsah sú napríklad blogy alebo videá ktoré hovoria o správach. V týchto médiach nájdeme súhrn informácii ktoré by sme inak museli samy hľadať hodiny. Môže ísť o súhrn správ o chystaných filmoch, o novinkách z kryptosveta, súhrn nových piesni za uplynulý týždeň a podobne. Títo autori sa netaja tým, že len zhrnú obsah niekoho iného a pridajú svoj komentár. Môžme tu zaradiť aj autorov ktorý tvoria recenzie rôznych produktov (filmov, techniky, kníh...) Tento obsah máme radi a ja osobne ho rád vyhľadávam a sledujem.

"Bloger"

Tento autor v blogoch opisuje svoj deň alebo týždeň takže ide o jedinečný obsah. Tento autor je väčšinou nejak známi a takýto blog je len časťou jeho produkcie. Takéto blogy majú často napríklad youtuberi. Aj keď je to často formou videoblogu a nie článku. Ale takéto blogy si zakladajú aj mamičky ktoré píšu o ich priebehu tehotenstva a ako ho zvládajú.

"Prekladač"

Toto je autor ktorý netvorí vlastne žiaden nový obsah. Jeho články tvorí obsah ktorý našiel na zahraničnom webe a len ich preložil do svojho jazyku. Toto nepovažujem za jedinečný obsah kedže dnes už existuje Google Translator alebo prekladač vstavaný priamo vo webovom prehliadači.

"Kutil"

Svoj obsah zozbierať z viacerých webov a spojil niekoľko informácii do nového článku. Do tejto kategórie patrí asi veľká väčšina autorov. Vyberiete si tému nájdete si o nej všetky dostupné informácie a vytvoríte nový článok. Je to niečo ako rešerš. Podľa mňa ide o polo jedinečný obsah.

"Kopírovač"

Tento autor prepisuje to čo videl v nejakom videu alebo ak robí videá tak v nich len hovorí to čo niekde čítal. Napríklad jeden autor na Youtube robí videá o zaujímavostiach o filmoch. Myslel som, že jeho obsah je jedinečný a funguje ako "Kutil" ale potom som zistil, že len hovorí to čo je napísané na csfd.cz pri jednotlivých filmoch v kolónke "Zaujímavosti". Toto nepovažujem za jedinečný obsah a preto ma mrzí, že práve takéhoto obsahu je celkom dosť a je dosť sledovaný pretože málo kto príde na to, že ide len o kopírovanie obsahu niekoho iného v inej forme.

Záver

V konečnom dôsledku ak niečo prerozprávate svojimi slovami a niečo k tomu aj PRIDÁTE ( svoj názor napríklad) tak sa dá hovoriť o vašom jedinečnom obsahu. Ak by sme sa ale bavili o čisto jedinečnom obsahu tak by sme za takýto obsah mohli považovať len opis udalosti ktoré daný autor zažil. Našli ste sa v tomto mojom rozdelení? Alebo máte nejaký nový typ autora? Ja osobne sa považujem za "Kutila" a príležitostného "Blogera"


Ak sa Vám článok páčil poteší ma každý UPVOTE, RESTEEM, COMMENT.
_0000000.jpg
Zdrojom obrázkov je môj Instagram https://www.instagram.com/born666_/ a Google.

Sort:  

U sebe bych to viděl většinou na foto blogera :-)

A niekedy chce len autor upozornit na nieco, co by sa lahko dalo prehliadnut alebo mainstream media vobec o tom neinformuju.

To by som zaradil asi do "spravar" informuje o spravach...nemusia byť mainstream je dokonca lepšie ak nie su si myslim.

Tak něco mezi kutilem a blogerem, řekl bych

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63101.67
ETH 2588.03
USDT 1.00
SBD 2.74