Sitting-rising test

in #cesky6 years ago

Sednout a vstát. Nic těžkýho ne? Ale co když tomu dáme pár jednoduchých pravidel?

Zkuste se postavit. Naboso. Překřižte nohy přes sebe a zkuste si pomalu a s kontrolou sednout na zem, aniž byste použili ruce. Pokud jste to zvládli, sedíte v tureckým sedu. A teď z něho bez pomoci rukou zkuste i vstát. Čím plynuleji, tím líp. Ale rychlost nehraje roli. Zvládli jste to? Pak super, gratuluju! Máte 10 bodů z 10 a užijete si dlouhej život. :) Což je sice nadsázka, ale ne tak úplně vtip. Jeden brazilskej doktor totiž dělal výzkum a z něho mu vypadlo, že se podle takovýho jednoduchýho testu dá (do jistý míry samozřejmě) predikovat mortalita. Více najdete třeba na wikipedii.

Pěkný video nám taky vzniklo před lety na BBC

Každopádně mě zajímá, kdo z vás to zvládne? A nejen to! Taky mě zajímá, jestli zvládnete některou z níže uvedených možností a nebo jestli vymyslíte nějakou fajn možnost sami? Pro inspiraci přidám pár videí, když jsme to zkoušeli v rodině my. Trochu jsme si to modifikovali po svým, ale to není nic proti ničemu. Prostě jsme zkoušeli ze sedu (lehu) přijít na co nejvíc způsobů, jak vstát (nebo opačně) bez pomoci rukou. A byla to zábava!

První tři možnosti asi budou snesitelný pro většinu společnosti, další 4 už jsou vyšší dívčí, tak opatrně a to zvlášť na kolena!

Verze 1
Verze 2
Verze 3
Verze 4
Verze 5
Verze 6
Verze 7

Podobný věci jste možná viděli na sociálních sítích, kde si osmdesátiletý staříci a stařenky s dvacetikilovým závažím lehají a stoupají jakoby nic...ne není to věžný a normální. Majorita společnosti je úplně jinde. Takže pokud vám to nejde, tak se nemusíte hroutit. Často seďte na zemi - ve dřepu, v tureckým sedu, klečte a ono to pomalu přijde.

PS: Tenhle článek jsem si hodinu a půl připravoval na busy a jedním klikem se to celý nějak smázlo. Jak tam ty koncepty fungujou je mi trochu záhadou, protože tam mám třeba koncept článku už 11 dní a bez problému. Tady se to ale celý smazalo vyjma první věty. Je to náladový, nebo sem udělal něco blbě? Trochu mě to nasralo (až sem si z toho musel jít zaběhat). Nebylo to totiž poprvé. :)

Sort:  

Koncepty na busy zlobí. Stalo se mi něco podobného. Asi si budu občas rozepsaný článek průběžně kopírovat a ukládat alespoň do poznámkového bloku.

Díky.

Taky jsem přemejšlel o alternativě, nebo to psát na Steemit.com, tam jsem problém neměl

Nebo tak. Existuje i pár editorů, třeba
https://steemeditor.com/
https://steeditor.app/

Super, díky moc!

Nemáš zač ;)

Busy už takhle zavařilo spoustě lidí :D Nejsi zdaleka jediný ;) Nedávno jeden z lidí, které sleduju, takhle přišel o post, na němž makal šest hodin. Já si všechno píšu ve Wordu, už roky ;)

"Já si všechno píšu ve Wordu, už roky "

Nebudu předstírat, že mě ta představa neotravuje :D

Kdybys přišel o tolik důležitých mailů, rozepsaných článků, dokumentů do školy, překladů apod. jako já, taky bys psal ve Wordu :D ;)

Au au au... :D

V současné době používám steempeak.com. Busy mi vždycky likvidoval poslední větu.

Díky, super! Mrknu na to :)

Shit, ten busy ma tiez uz parkrat obabral, ja pisem vzdy vsetko v textovom editore v kompe...a co sa tyka tych testov....stopro vyskusam a aj spravim video :D total sa na to tesim, mam tusenie, ze by som mohol zvladnut aj tie pokrocile styri..aj ked asi nie vsetky. Uvidime, tesim sa na to hrozne :D upnem aj video sem :)

Tak to se těšim! A když už v tom budeš, zkus vymyslet vlastní verzi :D

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61651.16
ETH 2369.36
USDT 1.00
SBD 2.50