Můj deník

in #cesky6 years ago

bodie's diary.jpg

Od novýho roku si vedu veřejně deník. O vlastním tréninku. Proč? Protože loňskej rok byl u mě hodně o analýze tréninků, zkoušení různých přístupů, čtení a tak dále. Letos chci rozhodně víc praxe, protože teorie je sice fajn, ale:

„Unce praxe má větší hodnotu než tuny teorie.“ Svámí Šivánanda

Veřejně psanej deník mi pomáhá nesklouznout k mojí zádumčivosti z toho, že něco nejde tak, jak si představuju, že by to jít mělo. Prostě se něco nepovede sestavit, odcvičit a já mám pak "depréze" a tendenci jít a hrabat se v detailech. Když si ale píšu deník a vim, že ho nějakým způsobem musim udržovat, protože je veřejnej, mnohem líp se udržuje pozornost na to podstatný.

Původní verzi jsem si vedl ve skupině, ale mám tam toho strašně moc, je to nepřehledný a taky samozřejme (nebudu lhát), je příjemný mít odměnu. :)

Nechci to tu ale denně hltit nějakejma třema bezvýznamnejma větama o tom, že sem dělal stojky. Takže si to tu povedu jednou týdně, pokusim se k tomu hodit aspoň nějaký video nebo fotku a zkusim občas přihodit i nějakou zajímavost. Třeba to někoho zaujme, třeba ne. Uvidíme.

Protože sem měsíc pozadu, shrnu nejdřív celej leden a ve čtvrtek potom navážu únorem.

LEDEN

  • První měsíc v roce byl ve znamení kratších tréninků. To je jedna věc, kterou mě naučil loňskej rok. Jet 3-4 hodinový tréninky je časem hodně vyčerpávající a taky pak člověk špatně stíhá zbytek, takže sem se naučil využívat metod, který mi pomůžou zkrátit tréninky. Jednou z takových metod je Grease the groove, o kterým jsem tu psal.

  • Celkem jsem odtrénoval nějakých cca 60 hodin. Přičemž za trénink považuju všechno to, co si zapisuju a to ať už z toho důvodu, že se v tom chci zlepšovat a nebo čistě proto, protože jinak se k tomu nedokopu. Věci jako lyžovačku nebo ostatní lekce, kde sebou dvě hodiny mrskám nepočítám. Takže toho pohybu je násobně víc, ale zkrátka to nepovažuju za trénink. To jen tak na vysvětlenou.

  • Podle Fitbitu mám průměr kroků za měsíc okolo 10 tisíc kroků za den. Takže to dělá těch 310k kroků měsíčně. To je tak nějak doporučovaný množství, takže tady neselhávám. :)

  • Když jsem tu psal o visu, tak za tenhle měsíc jsem třeba navisel okolo 70 minut, do čehož nepočítám čas strávenej na hrazdě při přítazích a dalším "blbnutí".

  • Vzhůru nohama (ve stojce) jsem strávil poslední měsíc 20 minut. Což je docela podprůměr.

  • Uběhnul sem 60 km, což je nepříjemný zjištění, protože mě v dubnu čeká půlmaraton a rád bych ho zaběhl aspoň za 1:45:00. Jenže je zima a mě se nechce moc běhat. :) Řešim to zatim aspoň švihadlem, ale od února jsem si stanovil novej cíl. Uběhnout za měsíc 100 km. To mě donutí aspoň si občas nějakej předsnídaňovej výběh a naběhám nějakej objem. Navíc mě teď nebaví běhat na čas a závodit se sebou. Nějak mám pocit, že potřebuju objemy. :)

Jinak je můj trénink dost chaos, což asi zjistíte. Ale mě to vyhovuje. O tom třeba jindy.

Sort:  

You are machine! :-D Super práce ;-)

Díky :)

Zase tak slavný to ale není :D

No srovnávam to se sebou a mám pocit, že na takovouhle úroveň už se nikdy nemůžu dostat :-D

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62952.44
ETH 2542.20
USDT 1.00
SBD 2.65