Maji strach. Fakt maji strach!

in #cesky7 years ago

Jednou to asi prijit muselo...

BitPay ma blokovane VISA karty...
Bitwalla ma blokovane VISA karty...

Co XAPO? Funguje nekomu nebo maji jineho provozovatele nez Wave Crest ?

Pokud by nekdo nevedel o cem je rec, tak VISA zatlacila na WaveCrest aby s okamzitou platnosti zablokoval vsechny predplacene VISA karty partneru ktere jsou nonUS ...

Vyjadreni z BitPay uz mi prislo. Pry budou hledat jineho poskytovatele karet (co Mastercard?) , ale zas tak moc lito mi jich neni. Stejne je to karta ktera se musi topovat a vysledkem je zustatek v EUR... Co s tema par EUR bude nevim, pry to lezi v BitPay penezence a pry udelaji refund. Budiz. Nevim sice kam a v cem (to jako smeni zpet na BTC?), ale budiz.

Situace s Bitwalla je zajimavejsi, protoze mi od nich nic neprislo, ale prislo primo z WaveCrest - pochopitelne napoprve to skoncilo ve spamu, ani jsme nevedel ze bitwalla je pres ne... ale hned me to trklo do oka kdyz jsem uvidel ze oni delaji karty MyChoice - coz je app v mobilu pres kterou jsme obhospodaroval kartu bitwally - viz.: https://www.wavecrest.gi/
Ale taky budiz, dalsi karta co se topuje a vysledkem je EUR... akorat mi neni moc jasne jak se ty EUR dostanou ke mne protoze WaveCrest se tvari ze to neni jejich problem protoze finance mam v epenezence:

How will this affect you?

Your WaveCrest-issued Visa Prepaid Card will no longer function. However, as your funds were stored in your e-wallet they will remain accessible to you via your wallet provider.

nj. jenze ne v biwallove ale primo v MyChoice, tak jak?

XAPO uvidime, o tu bych prisel nerad protoze je to prava bitcoinova penezenka. BTC se na EUR (CZK) meni az s platbou...

Tak ci onak, samozrejme nikdy sve prostredky nedrzim na jedom miste takze strata nebude velka, ale je usmevne jak jsem u vsech spolecnosti prosel uplnou AML (KYC) - obcanka, ridicak, trvaly pobyt... a stejne vas zariznou - jo asi maji strach a pokud maji strach tak jdeme spravnym smerem!

Sort:  

Nedalo mi to a a taky jsem se musel k tomu vyjadrit:
https://steemit.com/visa/@efraim/wavecrest-dostal-po-prstech
Jinak ti doporucuju pouzivat par centu za originalni clanek - @originalworks :)

The @OriginalWorks bot has determined this post by @bishoppeter1 to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Me prislo ze to na ceskych prispevcich moc nefunguje... ale je pravda ze ja pisu cesky a ne Česky, takze mozna proto to u me fungovat bude?

Tak uz se ozvala i bitwalla a je to na <|> pac refund na bankovni ucet... pro unbanked cloveka fakt skvela volba...

Na Facebooku jsem psal i o Wirex trablu s VISA kartama. Naštěstí někteří mají karty od MasterCard... :)

jo, vypada to ze je problem visa plosne... ale nevim ktere karty jsou MasterCard... kazdopadne mi prisle dalsi mail od WaveCrest ze resej jakym zpusobem mi poslou penize >na ucet< takze... asi neplati to co psali predtim ze je to v klidu v epenezence...

Tak uz prisla reakce i z XAPO... tam nastesti diky tomu jak ta karta fungovala nezustaly viset zadne eura "ve vzduchoprazdnu"... tak a ted otazka jestli resit nejakou MasterCard nebo vyckat... zatim vim jen o advcash a payeer ale ani jedna z nich atrne nema funkcionalitu xapo: prevod na fiat az pri platbe...

Resume tedy:
Vyjadreni BitPay: https://pastebin.com/BHitVDfx
Vyjadreni Bitwalla: https://pastebin.com/mLwKNkSf
Vyjadreni XAPO: https://pastebin.com/pJdNSEKK
Vyjadreni 1 WaveCrest: https://pastebin.com/HGgjvFZJ
Vyjadreni 2 WaveCrest: https://pastebin.com/tJNqGmzQ

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63725.17
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.82