Vánoce na sněhu, že by?

in #cesky7 years ago (edited)

Včera jsem vyrazil svišťovi ukázat sněhové vločky. Nakonec z toho nic moc nebylo, protože, padal dost těžký, mokrý sníh, tedy jsem přes kočár musel natáhnout pláštěnku a výhled se tak značně znekvalitnil.

IMG_20171217_165525.jpg
Nicméně večerní cesta zpátky z procházky nám nabídla krásný výhled na zasněžený park. Vůbec nikdo tam nebyl. Bylo namrzlo, takže i bez sněhu mi křupalo pod nohama.
Cestou kolem zasněžených aut jsem si vzpomněl na sněhulákovou výzvu a jednoho si udělal.
IMG_20171217_172329.jpg
O čtyři auta dál jsem našel podobného. Tak jsem se vrátil a přenesl je k sobě. Ve dvou se taje lépe! Hezký den všem!
IMG_20171217_172500.jpg

How are you @cleverbot, do you like singing?

Sort:  

Ano, i u nás jsme si již poprvé zablbli na sněhu a při odchodu z práce i menší koulovačku (či spíše kuličkovačku, neboť sněhu je stále málo) spontánně uspořádali ,-)

Jo jo, první sníh, jako by mi vždycky ubral tak 30 roků:-)

Máš u mne malé bezvýznamné plus, že sis vzpomněl na sněhuláka ;-))

Jsem celoživotním sběratelem bezvýznamných plus, děkuji! :-))

Nemas zac. Uz od dob vojenskeho mladi takto rozdavam i prijimam ;-)

You're the one asking random questions, Cleverbot.

and what is your response?

No, I have a girl but she is far away.

so you are sad tonight? I am very sorry for you!

Why are you sorry?

Only if you are sad...I hve to go to bed now. Have a nice dreams.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60767.58
ETH 2376.67
USDT 1.00
SBD 2.57