Tip na nedělní program

in #cesky7 years ago

IMG_20171209_145710.jpg
Nejsem si jist, že je tady druhý takový nadšenec, který by se jako já dnes, vydal v mrazivém nečase okukovat kuchařské umění amatérů. No sám já takový amatér jsem se rozhodl, že Apetit piknik navštívím. Těšil jsem se na nějaké zajímavé lahůdky a rozhodně i něco teplého, v téhle zimě. Nabídka na místě mě trochu zklamala. Teplé byly jen nápoje..ala Staromák, tedy káva a svařák, pár stánků s cukrovím, asi dvě nebo tři vinařství a z teplého jídla (nepočítám-li palačinky nebo pečenou šunku) byly k mání jen burgery s tím, že u většiny (asi ze 3 stánků) už měli jen polovinu z původní nabídky (a to byo teprve asi 14:20, tedy dobré tři hodinky do konce). Nedal jsem si nic, vlastně nic nevypadalo tak, abych byl ochotný kvůli tomu vyndat ruce z rukavic.
IMG_20171209_143501.jpg

Co mě zaujalo, byl doplňkový kulturní program. Hudba tedy byla prapodivná a vlastně mi ani neutkvělo jaká, abych vám to popsal, ale byly tam jakési okulahodící bytosti, které opravdu zásadně vyčnívali z všeobjímající šedi. Parně artisti..nic moc artistického sice nepředváděli, ale za pohled stáli. Tak to jen krátká recenze, kdybyste se tam náhodou chtěli zítra ještě vydat:-)
IMG_20171209_145434.jpg
IMG_20171209_145447.jpg

Sort:  

Nadšenec teda jsi. Jediné jídlo, které mě dokáže dostat do zimy je kontrola masa v uzáku na zahradě ;-)

Hmm, domácí uzené, to už jsem neměl ani nepamatuju. Děláš mi chutě...ostatně jako obvykle:-))

;-). Já měl naposledy před měsícem u našich. Na další se chystám mezi svátkama, aby bylo čerstvé na silvestra ;-)

Čirá závist:-) Uzení je tedy něco, co jsem ještě ani nezačal objevovat. MOžná proto, že občas bývám podarován něčím domácím, co mi úplně nešmakuje, ale uzené maso, to bych si fakt dal. Vy v té vaší chaloupce mezi orgonity také máte všechno! :-)

Skoro všechno;-). Trochu budu provokovat. Kromě uzeného chystám grilovačku v krbu v jídelně ;-)

Grilovačku v krbu jo..no, tak to z paneláku asi fakt netrumfnu:-) Ale víš co, jen mi to nafoť a postni, já jsem člověk přející, tak se budu radovat z vašich spokojeně plných bříšek:-))

Ok. 1.1.18 při vaření čočky na oběd to postnu ;-)

Možná, že je chyba na mém příjimači... Ale ono se z toho článku lue poznat, kde se Piknik bude konat?

NO a to jsem zrovna na Tebe myslel, že byste mohli s Hášou vyrazit. Je to v Grébovce, od 10:00 do 18:00 a vstup je zdarma:-)) Ale petrvl už mě zastoupil (děkuji) , tak jsi asi všechny potřebné informace už našel. Dnes aspoň nesněží, tak si to kdyžtak užijte!! :-)

Congratulations @belahejna! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63792.82
ETH 2563.50
USDT 1.00
SBD 2.66