You are viewing a single comment's thread from:

RE: První kolo napodruhé

in #cesky7 years ago

Jsem nesmírně polichocen. Musím říct, že jsem to vážně nečekal. Těší mne i jak hodnotíš mou přípravu, musím však říci, že to byla hlavně jiná slova, také Tvá, a to, abychom psali o tom, co nás zajímá. Jsem tu třetí týden, průběžně hledám "svou bruschettu" a oni ji přede mnou pořád schovávají a já jsem z toho rozmrzelý. Tak jsem se o tu svou rozmrzelost podělil. Opravdu jsem už dávno nesoutěžil. Naposledy snad na koncertě Michala Tučného, kde jsem asi v 8 vyhrál pastelky. Postup do druhého kola je tak pro mě vážně výhra a děkuji Ti za celý tenhle nápad. A o maďarských předcích někdy příště:-)

Sort:  

Inu, jsem zkrátka názorově konzistentní. Doporučuju psát tak, abyste postoupili :) Chci tu číst články autorské a originální. Sociální síť je od toho, aby lidi nějakým způsobem spojovala, a tvoje bruschettové putování mě prostě zaujalo. Ale jak jsem napsal hned v úvodu, byli jste opravdu velmi vyrovnaní a rozhodnout, kdo dostane příležitost bojovat o vítězství nebylo nic příjemného. Formát příští soutěže asi raději upravím.

Každopádně děkuji za účast a budu se těšit nejen na články o maďarské krvi v tvých žilách.

Soupeři jsou skvělí a psal jsem už dříve, že bych nechtěl být ve Tvé kůži, byť sis to na sebe vymyslel sám:-) Kažopádně to vypadá, že mou maličkost, nepolíbenou facebookem, instagramem ani jinou podobnou věcí, tenhle steemit asi nakonec chytne. A drobné věci, i třeba soutěž v psaní, na tom mají svůj podíl. Čili ještě jednou díky a těším se na příště.

Mimochodem zatím si vedeš docela slušně i ve druhém kole. Nevím, jak co to sleduješ, ale mně tu vždycky vyskočí upozornění, když mi někdo okomentuje článek ;)

Ja jsem dost ignorant, což mi tedy připomíná, že ještě budu muset upřesnit tu otázku o upvotování vlastních příspěvků, kterou jsem Ti před nedávnem položil. No, chci si před tím ještě pro jistotu přečíst všechny Tvoje návody, abych neplýtval zbytečně Tvým časem. Jinak 2 hlasy z Tvých rozsáhlých Zlatých stránek, je to úspěch? Každopádně je jistě co zlepšovat, na první pokus to vnímám jako vítězství:-) Začnu tím, že budu hledat ty hrubky, co jich tam mám spoustu. Už na gymnáziu jsem měl ze slohů vždy 1/5 a kratší diktáty, pro jakousi vadu..ale i tak jsem jich tam nasekal vzdycky spoustu, těch chyb, že to bylo prd platné:-) No, budu se víc snažit! :-))

Když dáš hlas sám sobě v okamžiku publikace článku, nedostaneš za něj žádnou odměnu kurátora. Za každou minutu získáš nárok na 3,33% kurátorské odměny, když si dáš hlas až po půl hodině, dostaneš plnou odměnu. Tohle opatření se nijak nevztahuje na autorskou odměnu. Z pohledu autorské odměny je hlas vždy stejný bez ohledu na čas jeho udělení.

Nicméně, pokud nejsem první, kdo dává hlas, tak se to nějak snižuje. Nebo to nemá vliv? Navíc, pro mne bylo tak nějak podivné, dávat si hlas sám sobě. Ze začátku jsem to nedělal, až když jsem si přečetl řadu návodů a všude se o tom píše. Přije mi to ale fakt divné, hlasovat sám pro sebe:-)) Každopádně moc děkuji za rychlou odpověď! :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67978.59
ETH 3270.89
USDT 1.00
SBD 2.65