You are viewing a single comment's thread from:

RE: Eh, že by Helloween?

in #cesky7 years ago (edited)

Už jsem to psal minule, respektive navrhoval panu velkomožnému :-)), aby to přidal do pravidel, že minimálně ti, kteří soutěží, by hlasovat měli povinně. Godfish to domítl s tím, že pravdila jsou už tak složitá. Chápu a akceptuji, nicméně se mi zdá, že na to je naše komunita opravdu ještě malá. Navíc, a tím jsem svůj návrh odůvodňoval poprvé, si myslím, že je to úcta k supeřům, hlasování znamená, že invetsujete čas do přečtení jejich děl a přemýšlení, komu svůj hlas dát. Od celé české komunity chceme, aby naše dílka četla a hlasovala, ale sami je číst nechceme? Nevím, fakt tam nevidím žádný konflikt zájmů, ani rozumný důvod, proč by soutěžící nemohl hlasovat. Pamatuji si, že v úplně prvním kole soutěžící (nebo alespoň většina z nich) normálně hlasovali. Sám jsem hlasoval, ať jsem v soutěži článek měl či neměl. Myslím, že godfish si s pravidly docela pohrál a kdyby měl za to, že je tam nějaký konflikt, určitě by nemožnost souběžného soutěžení i hlasování zmínil. MOžná kdyby byly jen 2 soutěžní články, resp. jeden, pak chápu, že soutěžící nehlasuje, ale jinak by podle mého vždy měl.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54370.47
ETH 2283.51
USDT 1.00
SBD 2.33