Sort:  

Nowa wersja filmu który najbardziej podobał mi się na tym kanale ALE ja nadal chce stary :P Oczywiście to nie znaczy że ten mi się nie podoba ale lubię różne spojrzenia na jedno zagadnienie (nawet gdy jest to inne spojrzenie tego samego autora).

Nie no bez jaj - CeLLula była/jest tylko w jednej wersji !!

Skąd w Tobie taka agresja :P Zobacz opis jaki masz pod filmem na YT i koment jaki film najbardziej mi się podobał. Tematyka powiązana. To że CeLLula była tylko jedna to tylko i wyłącznie Twoja subiektywna ocena nie zapominaj o tym ;)

btw: Prana jak i Ty popadniesz w "pułapkę mocy" zapewniam że przede mną się nie ukryjesz i osobiście skopie Ci tyłek ;)

To taki skrót myślowy :P Aby w pełni to zrozumieć kiedyś skrobnę o tym bloga. Ale tak dla przykładu powiem że np. Popko czy Sanjaya właśnie w taką pułapkę wpadli ;) BARDZO PROSZĘ nie przywiązujcie zbytnio wagi do tego co napisałem gdyż widzę że bardzo szeroko można to zinterpretować :P jak wspomniałem za jakiś czas opisze to dokładniej.

Ten film gwarantuje dużo ciarek :)))))

Basia widzisz i za sam komentarz już masz $0.004 a na yt nic. Za 10 lat kto wie - może mi podziękujesz w myślach jak Twoje konto będzie warte sporo^^

+Prana Sars niestety, ale nic nie dostanie, bo aby uzyskana za film lub komentarz suma była dodana do naszego portfela musi wynosić minimum 0,020$. Dlatego też saldo $ przy filmie "eXpander świadomości" wynosi 0,000$, ponieważ w ciągu tygodnia nie została przekroczona suma 0,020$. Ja obecnie się zastanawiam nad wydaniem zarobionej kwoty na zwiększenie swojego steem powera, bo standardowe 0,002$ to trochę mało, a chciałbym, aby moje plusy np. przy Twoich filmach były przynajmniej trochę więcej warte.

Ups, przepraszam return-to-nature, niechcący nie wiem czemu zamiast "polub" wcisnęło się " nie lubię", oczywiście od razu to poprawiłam, mam nadzieję, że to nie zaszkodzi w niczym. Jak zobaczysz "elfik unvoted" to to był ten błąd, nic celowego. <3

Tylko w myślach podziękuję ? Wolę Cię na żywo ucałować ;)))

Ciarki są potrzebne :))))

16:24 cudowny moment (lecący płatek róży) i to jakie odczucie mi wtedy towarzyszyło (milutko). Wszystkiego wspaniałego! ♥

Cieszę się, że dostrzegacie i doceniacie tak pozornie małe detale <3

Dostrzegamy wszystko ^^ Wiemy, że nic nie dajesz przypadkowo :P

Nawet błędy w opisie filmu:)

Witajcie! Mam do was pytanie. Czy wiecie o rzekomym konflikcie podczas II WŚ w którym brały udział inne cywilizacje? I o co chodzi w filmie Karmamuscaria o reptilianskim mind controlu gdy ukazana zostaje podobizna Korwinna Mikke?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45