The Samurai says THANK YOU- 1000 followers celebrate! [ENG/PL]

in #celebrate7 years ago

                                                        -ENG-

Hello, the whole community. Today is a happy day for me.

I think that my articles about games and everyday life please you and I will continue to do them.

I can not invent spontaneous thanks so I will write simply- thank you. Really. Thank you for supporting me in my "side work", thank you for being able to learn from you and gain new knowledge.

I would never have thought that I would be able to gather such a number of followers on my profile. This is just the beginning of all the fun and I think that with the coming months we will be able to promote my profile!

                                                        - PL-

Po pierwsze- uznałem, że żaden ze mnie samuraj bez kucyka z tyłu więc postanowiłem zrobić fryzurę adekwatną do mojej steemitowej nazwy  :P 

A teraz bardziej na poważnie. Steemit założyłem już 7 miesięcy temu. Dobrze się bawiłem przez ten czas, miałem jedną bardzo długą przerwę od pisania ale ostatecznie piszę dalej i wciąż czerpię z tego frajdę.

Chciałbym podziękować każdemu, kto wspierał mnie (a takich ludzi było naprawdę dużo!) i czytał moje artykuły. 1000 obserwujących to naprawdę duża liczba ale myślę, że wspólnie z wami uda mi się wypromować mój profil na jeszcze większą skalę. Steemit to bardzo przydatne social media i myślę że stać mnie na czerpanie korzyści z tego co lubię tutaj robić i co właśnie robię. 

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63039.96
ETH 2549.01
USDT 1.00
SBD 2.78