YILBAŞI ÇEKİLİŞİ! 15K İNSTAGRAM HESABI

in #cekilis7 years ago

Arkadaşlar 15k takipçili instagram hesabım var.Yarısı bottur.
Bu konuya yorum + upvote atanlar arasından çekiliş düzenlecektir.
Çekiliş 29'unda yapılacaktır.O tarihe kadar yorum + upvote yaptınız yaptınız :)

Çekiliş adresi : www.cekilisyap.com

Çekiliş bittiği an hesabı kazanan arkadaşa vereceğim.

Hesap Adresi :
8484.JPG

Sort:  

Pazarlama anlayışı taktir ettim.

upvote vermeye teşvik edici :D

Çekilişe katılmak için çok güzel yorum :D vote verilir size :)

Bol Şans herkese. iyi olan kazansın :)

Ben de katıldım :)

Güzel düşünce olmuş, katıldım bende :)

Bol şans hocam :)

katıldım, enerjiyi evrene yolluyorum ve bekliyorum, bakalım şansımıza :))

Umarım yolladığınız enerji size güzel şans getirir :)

Yaratıcı bir fikir hocam tebrikler çekilişe katılıyorum bende :)

Eklendiniz hocam. Teşekküler :)

hadi bakalım. katıldım ben de :)

Bol şans :)

Takipteyim meslegim açısindan boyle bir hesaba ihtiyacım var

upvote+yorum yaptım hocam :)

Eklendiniz hocam bol şans :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 64724.80
ETH 3460.60
USDT 1.00
SBD 2.51