Steemph.Cebu's First Bisaya Meme Contest - Meme Winners! Congratulations and Thank you for giving me a hard time judging! (Written in Bisaya)

in #cebu6 years ago

Katawa ug Kusog (LOL)

Grabeha lingawa nakus mga entry ninyo!

Sorry kung nadugay kog post sa mga winners. Nadugay sad kog decide kung kinsa ang mga nindot kaayug entry nga nikatawa jud kog kusog. Naay uban common ra kaau nga memes, naa puy uban original pictures gigamit pero wa kaau ko magkatawa sa mga captions. Ug puwede palang tagaan tanan para sa mga entry nila for effort lang, kaso limited ra ang prizes.

Pero sa akong gisaad nga 3 winners sa niaging post, akong gi-5 ang mga makadaog karon kay ubay-ubay jud ang mga nindot nga entry. Gikan sa mga bag-o ug karaan na nga steemians.

So 5 ang makadaog ug mao kini sila:


by @aayoshii925

Gipili ko ni nga top 1 kai way sa pag duha-duha, gigamit jud niya iyang nawng ug nihatag ug reaction nga sakto kaayu sa iyang caption nga gigamit. Mao rani akong masulti sir @aatoshii925, "mu-tubo rana sama sa pag-tubo sa gugma nimo sa imong hinigugma!" Welcome to steemit!


by @nekenekai

Kani! ka-*relate jud kaau ko ani! Naa man gud koy app nga maka hack sa mga wifi. Pero karon wa na naku gamita kai makaguba ug phone. Anyways, nalingaw jud kos picture. HAHA! Mao ra to!


by @glennamayjumaoas

Ka-relate sad ko ani. Kai sauna man gud kusog mag hagwa-hagwa sa mga igsoon unya muabot diay to tinod-anay na. Ahw, sukmagay oy! Naunsa man ka ani @glennamayjumaoas? Kinsay nag-away nimo? HAHA!


by @ocierhennessy

Creative kaayo ka @ocierhennesy kai nagamit jud ang gesture sa pag-gama nimog meme. Nabutangan pajud nimo ug caption nga related kaayo. Unya usa pud, ganahan kaayo kog bata nga memes. HAHA wa ko malingaw ani pero cute'an ko. So, usa pud nas makadaog para naku, basta mugamit ug bata. Pero take note, dapat original jud. ;)


by @hennessyocier

And lastly, kaning drama kaau nga meme ni @hennessyocier. Daghan man nigamit ni surpassinggoogle para i-meme pero kani mo'y ni stand out nga best in reaction. Unsa kahay behind the reaction ani nga meme? Tan-aw ninyo? HAHA


So mao na ang mga nakadaog sa atong 1st Bisaya-Meme Challenge nga para sa mga Bisdak. Makadawat sila ug 5 SBD, 3 SBD , 2 SBD ug 1 SBD para sa duha nga nadugang.

Daghang Salamat sa pag-apil!

Atangi ninyo ang sunod nakung contest nga para sa mga Bisdak!

Sort:  

hahaha... kalingaw gud ani? usab beh? 😂😂

Hahahaha! Nagkatawa og naka.relate sad ko sa first winner. Sa dehang bg.o pako ng.start sa steemit. Unya akong introduceyourself nga wa jud nka.abot og 1sbd ang upvotes. Ng.uros2s akong kasuya sa uban oi! Og sa dehang ngkugi jud ko og post og sa mga .00kapin nga ako na.redeemed niabot og 1sbd, perte na tawn lipaya nako! Kanang feeling nga mura nako og nadatu kay nk.1 sbd na jud ko! Hahaha!

HAHHAHAHAHHAHAHA aligreha kaayu😂😂😂

kalingaw!! congrats sa mga winners!

YAAAAY! Thank you kaayo! hahahhaha. Actually, nag paint war me ana nya gitabangan ko nila tanan. Nagkamburiching ang resulta! Nya akong gipamalandungan kung friends ba jud nako sila. HAHAHA

Congrats sa mga naka daong kataw.anan jud kaayo ang mga post keep up the good work.and salamat og daghan sa @steemph.cebu sa pag suporta sa mga bisaya.

BISAYA TA BAI LUPIG SILA

Congrats sa mga nakadaog! Haha!

thank you Steemph.Cebu

wala gyud ko mag expect ani.., huh cant move on.., hu thank you..,

I cannot my self sometimes..,

woowwww.. HAHAHHA salamat kaau @steemph.cebu, lingaw jud cea 😅😅

My sisters nga amaw hahaha congrats mga langga @ocierhennessy @hennessyocier

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64911.06
ETH 3194.94
USDT 1.00
SBD 2.60