Kataw-anan: PANTY PARTY

in #cebu6 years ago (edited)

Dili ni SPG

1517916874134.jpeg

Ayaw pagtoo nga sila akong mga uyab,
Bisag usa nila dili ako, dili imo usab.
Apan sila mga higala, tinood ba kaha?
Nga ila man kong giduwaan samag baraha.


Kasal sa usa nila among gihimong makahuluganon.
Pinaagi sa Bridal Shower, nga among gipahigayon.
Nitando ko dayon, kay nagtuo ko nga dili ko apilon.
Pisteha noon kay ako ang pasayawon!


Giingnan ko mga magsul-ob og brief nga puwa,
Sa huna-huna palang ikaw magkatawa.
Nihangyo intawn ko nga boxer na lang,
Aron akong dignidad, magpabilin inig human.


Misaop ang adlaw, ug ang gabii nipuli.
Gisab-it na ang panti, ang t-back ug bikini.
Gi-andam ang mga duwa- mga bastos kini.
Hasta ang tukar, sa akong sayaw wala kalimti.


Gi pawng ang suga, gipasud ang kaslonon
Agoy akong tuhod ug tiil kaatrason.
Apan dili na ko kadagan, ako nalang kining barugan,
Sayaw, sayaw murag giuwagan.


Pwerte nilang syagit, sa entrada sa akong sayaw
Boxer ra ang gisul-ob, kahadlok ug kakuyaw.
Human sa syagit, gi-ilisan ug mga bahak-hak
Apan padayon ang sayaw, para sa mga hinampak!


Mura kog macho dancer, nga dili macho.
Tiyang nagburot, gihiyak nako og pag-ayo. !
Sa akong huna-huna, Kalaw-ay nako tan-awon.
Marese, ngano bitawng way pugong sa pagkaon.


Ang pinaka-highlight, sa akong law-ay nga sayaw,
Ako nipatong, nitong-tong sa kama,
Gikuha ang pipino gikan sa bulsa-bulsa,
Kini sa kaslonon, akong gigasa.


Sa mga bisaya nga lalaki, pagbantay mo kung moskwela mog education, kay kalab-anan nimong maklasmeyt kay mga babaye. Tinood mura kag daghan og chicks, naa sa wala naa sa tuo, pero dili jud gihapon ma-imoha. Hahaha. Kabuangan pa ka! 😁😁😁😁

Thank you so much for reading and journeying with me. I hope we will continue to support each other grow in steemit. Please drop down your comments below, and do not hesitate to share your thoughts as well.

About the Artist

CHRISTIAN YOCTE is a teacher and a self-taught artist. He has not gone to any formal art training but schooled himself through watching tutorial videos, joining art jams, and participating in art contests. He enjoys doing pointilism, using colored and graphite pencils. He believes that art is not only a good past time but it also relaxes the soul, teaches patience, and entertains other people. If the latter is not achieved, it is nothing. He is also very interested with photography, poetry and writing.

received_2034306273254073.gif
received_2030244520326915.gif

Sort:  

Sa imung mga balak
Acu nipakpak
Wala jud cu ka agwanta
Dli jud mapug'ngan nga mukatawa.
BOW

Salamat bay. Akong kalipay nga makalipay sa uban. Hahaha. Katawa lang ta ani, bisag gamay rag ani.

Murag ana ged na pdung , dli nalangta mahibung,

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57872.51
ETH 3061.57
USDT 1.00
SBD 2.25