GÖR BENİ[Cointurk 21. Projesi][mten#5471]

in #canakkale6 years ago (edited)

Bu şehir, o eski dünyam mıdır?
Burada bırakıp gittiğim çocukluğum
Nerede acaba küçücük umutlarım
Tepesinde durduğum bu yer vatan mıdır?

Bu yeşil topraklar, yüce dağlar
Bu bereketli tarlalar,
Dünyanın en güzel baharı yaşanan bu yer
Hala bana da vatan mıdır?

Küçüktüm ayrıldığımda ana yurdumdan
Anam ağlayarak uğurlamıştı beni kucağından
Bizde adettir, herkes olmak ister vatana kurban
Başımız gitse de ille vatan, ille de vatan

Küçüktüm daha, nöbetteydim
Bir hain kurşunuyla irkildim
Anama veda edemedim
öldüm de vatanın bir karış toprağından vazgeçemedim

Şimdi unuttu herkes beni
Bu şehir, çocukluğumu bıraktığım yer midir?
Bu topraklar kanımla suladığım için mi bu kadar bereketlidir?
Geride kalanlar da şehit olmaya bu kadar hevesli midir?

Hangi gidiş bu kadar şereflidir?

Ağlama anam, ben ölmedim
Gökyüzüne bak, yağan yağmurda gör beni
Yeşeren toprakta gör beni
Baharda açan her çiçekte, her yaprakta gör beni
Başını gururla kaldır, dalgalanan bayrakta gör beni.

                                                              M.T./2018

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60832.04
ETH 2902.69
USDT 1.00
SBD 3.55