Restavracija z Michelinovo zvezdico Cafe Les Paillotes, Pescara


Dve leti nazaj sem v Riminiju v Guido Restaurant, ki ima eno Michelinovo zvezdico pojedel njihov degustacijski meni in naslednji dan spremenil svoj način prehranjevanja v veganski. Obletnico sem "proslavil" tako, da sem šel v Pescari v edino Michelinovo restavracijo v tem kraju - Cafe Les Paillotes.

Cafe Les Paillotes je restavracija, ki sem jo našel na spisku restavracij z Michelinovimi zvezdicami. Kot je v navadi sem se prikazal na vratih brez rezervacije - ja, takšne restavracije ponudijo možnost obiskovalci, da ne planira vnaprej obiska, kar za marsikatero restavracijo v Sloveniji ne morem trditi.

Ker sem bil v kratkih hlačah, sem se moral iti spreobleči v avto - v dolge hlače. Prav tako me je natakar vprašal, če sem izbral pravo restavracijo - ker je poleg te še japonska in pizzerija. Poleti in proti večeru si predstavljam, da je to zelo oblegana lokacija

Restavracija je lepo urejena in osebje prijetno. Škoda, ker so urejali vrt, tako da nisem mogel uživati v pogledu direktno na peščeno obalo, na kateri leži ta restavracija. Ko sem omenil, da bi veganski meni ni bilo nobenih problemov. Tudi cene hrane so me presenetile - precej nizke - 30 eurov za 4 hodni meni se mi ne zdi veliko, glede na to, da lahko v Ljubljani dam za solato 10+ eurov.

Ko sem dobil za hladno predjed pizzeto, sem hotel skočiti v zrak in začeti s pizdenjem. Ampak, ko sem vgriznil vanjo, sem bil presenečen nad okusi, predvsem pa nad strukturo. Ok, mogoče bi lahko dodali še kakšno stvar nanjo, ampak tudi to je bilo povsem dovolj. Potem je natakar prinesel različne kruhe in olivno olje - za moj okus malce preveč trpko - očitno sem preveč navajen belice, ki ima dokaj pekoč "aftertaste".

Sledila je kvinoja z različnimi zelenjavami in različnimi redukcijami okusov. Več kot odlično. Naslednja jed je bila ocvrtki (brez jajc) različnega cvetja in različne zelenjave z dodatkom omak guacamole, gozdnih sadežev in manga. Kljub temu, da sem zavil z očmi, pa sem takoj, ko sem začutil okus spremenil mnenje. Sledila je še sladica - sladoled gozdnih sadežev (na vodni osnovi) z zelenjavo (korenje, bučke) in sadjem.

Navdušen, tako nad okusi, postrežbo, kot tudi nad samo ceno. Ja, definitivno priporočam, če bo kdorkoli v Pescari iskal restavracijo, kjer se dobro je.


Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2018/05/05/restavracija-z-michelinovo-zvezdico-cafe-les-paillotes-pescara/

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65754.91
ETH 2670.18
USDT 1.00
SBD 2.88