You are viewing a single comment's thread from:

RE: Lagunde Beach Snaps for @Daveks' B&W Photo Contest - Beaches

Gwapa gihapun kaayo tan-awon dai ba bisag black and white. :) :) Dai, asa diay nang colon? HAHA :D unsay naa diha? Na-curios ko sa kanta sa Hey Joe Show :D :D

Sort:  

haha mao nay downtown cebu dai.. naay daghang mga tindahan

Ahhh... Hehehe :) :) Mao diay.. :) Na-curios man gud ko sa Morena girl nga kanta ba day, gi-mention baya na nga lugar. :D Na-curios ko unsay naa sa colon.. :D :)

hahaha uu mao sad na ang oldest street sa philippines dai

Hala? As in dai?? Woaah.. Amazing!!! :) daghan mga nindot diha sa Cebu nuh? Sge ra, basin maka-laag lang mi diha puhon :_ Maka-anha baya unta ko ug cebu atong niagi dai ba kay magpa-check up ako ante diha that time tapos paubanon unta ko kaso, nag conflict man gud akong sched ato nga mga panahon uyy kay nagkuha sab ko sa akong license ato. sayanga lagi. Makakita na unta ko sa cebu ug makasakay na unta ko ug plane. HAHA :D

ingna ko kun moari ka cebu ha para magka meet ta

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57673.98
ETH 2343.83
USDT 1.00
SBD 2.37