Sort:  

Anja Rubik wielokrotnie wspomina o tym jak ważne dla niej jest wspieranie polaków i to na prawde ona wystąpiła w tym teledysku.
Osobiście uwielbiam twórczość Doroty Masłowskiej, pięknie przedstawia dzisiejsze realia w tak kiczowaty sposób, że tylko głupek odbiera to dosłownie i ma beke, trzeba się wsłuchać głębiej i poddać refleksji...

"tylko głupek odbiera to dosłownie i ma beke, trzeba się wsłuchać głębiej i poddać refleksji..."

Pełna zgoda ;)

Faktycznie, wypowiedziałem się na temat tego kawałka nie znając innej twórczości Pani Doroty Masłowskiej. Taka forma artystyczna jest zapewne jej znakiem rozpoznawczym, a ja, nie wiedząc tego, nie byłem w stanie zrozumieć... Dodatkowo, taka stylistyka jest zupełnie mi obca, co tym bardziej powinno mnie powstrzymać przed wypowiadaniem sądów o tej produkcji. Ale jak widać nie powstrzymało, co było ewidentnie błędem...
Proszę mi wybaczyć tą nieuprawnioną wypowiedź wynikającą z nieznajomości tematu...

To chyba jakiś fejk ? Bo chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie wystąpiłby w takim wiekopomnym dziele...

Za pewne gdy pierwszy raz spotkalam sie z jej muzyka mialam podobnie :) i za pewne artystka tego chce, pierwszego odrzucenia i szoku.
Latwiej zrozumiec przeslanie nie patrzac na teledysk, ale w sumie psuje to zabawe.

Z tego wynika tez fakt mej nieprzemyślanej wypowiedzi. Skupiłem się na formie, nie na treści. Nie podszedłem do tematu całościowo :)

Wiesz tylko koniec koncow ty przyznajesz sie do pochopnej oceny i przyznajesz, ze do prawdziwej oceny utworu wazna jest znajomosc artystki czy innych jest utworów a wielka czesc odbiorcow nie jest sklonna do tego by sie w to zaglebiac. Ja sama puszczajac moim kolezankom te piosenke w technikum zostalam odebrana jako glupia, ktora doszukuje sie glebi przekazu w jakims gownie. To przykre

@who-knock you were flagged by a worthless gang of trolls, so, I gave you an upvote to counteract it! Enjoy!!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64455.55
ETH 3147.84
USDT 1.00
SBD 3.94