You are viewing a single comment's thread from:

RE: MOJA DZIAŁKA #2. Nasz własny domek na działce własnego projektu i wykonania. :)

in #busy6 years ago

Wciągnęło mnie! Sama marzę o domku "na dojrzałość" :D i chciałabym jak najwięcej zrobić sama. Wyobrażam sobie, jak musiało Cię to cieszyć! Fajnie patrzeć, jak ludzie sobie pomagają. W kupie siła :)

Sort:  

Tak, tak cieszy niesamowicie i teraz jak to pisze i wyszukuje swoje zdjęcia to także to przeżywam. Fajnie, że mogę się tym podzielić.
Będę pisał jak samemu od podstaw postawić dużego grilla, którego sam zaplanowałem i postawiłem z resztek po budowie oraz nietypowy narożny skalniak. Mam nadzieje, że się spodoba.

Ja zrobiłem grillo-wędzarnie z ojcem, fajna sprawa, a jaka satysfakcja. Wkrótce sie podzielę.

Świetnie, też mam wyprowadzonego grila z wędzarnią, ale nie wiem czy będę wędził.
Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58111.37
ETH 2571.51
USDT 1.00
SBD 2.47