You are viewing a single comment's thread from:

RE: Photographic competition "Sfokusowani" #27 [ENG/PL]

in #busy5 years ago (edited)

Dlaczego minusujesz posty z konkursami? Dlaczego niszczysz coś, nad czym pracowaliśmy ponad rok?
Spójrz na członków grupy - to nie są wieloryby, które doją steem. To są głównie płotki, takie jak ja. Robimy dużo dobrego - nie tylko między nami w grupie, ale ogólnie. Robimy zwykłe rzeczy. Konkursy, zabawy, próbujemy rozruszać polish. Czy sprawdziłeś dokładnie, ile "zarabiamy" na byciu w grupie? Gdybyś to zrobił, to może zauważyłbyś, że niewiele albo prawie nic. Że większość z nas jest tutaj, bo po prostu lubimy działać razem. Czy naprawdę dokładnie przyjrzałeś się naszej działalności, czy po prostu zabolały Cię kwoty pod ostatnimi postami? A może potrzebujesz jakiejś ofiary w swojej nowej krucjacie? Najlepiej na tyle słabej, żeby nie mogła się bronić. Żeby można było na nią napuścić innych i zaszczuć. I proszę, nie pisz, że to dla dobra Steem, bo Steem to również ja i pozostałe 100 osób, które wrzuciłeś do jednego, ohydnego wora. Nie pierwszy raz zresztą.

Próbuję, ale nie potrafię zrozumieć Twojego działania.

Sort:  

Delegując, nic nie zarabiacie! Wszystko trafia do szefa sekty. Sami wrzuciliście się do tego ohydnego wora. Ktoś was zmanipulował. Nie zauważyliście zmian jakie zaszły po HF21? Przykro mi.
#newsteem

Skąd masz te bzdury, że nic nie zarabiamy? Z pasków TVP info? Ja wciąż zarabiam, zarówno na kuracji, jak i na postach.

Naprawdę wierzysz, że delegując swoje SP nie zdajemy sobie sprawy z konsekwencji? Każdy z nas dobrze wie, że pozbawia się części lub całości zarobku, w zależności od tego jaką część swego SP zdelegował. Pytanie, skąd w Tobie potrzeba, by ludzi tak kontrolować i ustawiać pod ścianą, jednocześnie traktując ich jak debili. Zachowujesz się jak świeży ideowiec komunista, który na siłę chce wprowadzać jedynie słuszne porządki. To nie Twój prywatny folwark.

Mam wrażenie, że nie potrafisz zrozumieć, że tutaj może chodzić nie tylko o kasę. Nie potrafisz zrozumieć, że człowiek może dobrowolnie i świadomie oddać część swego dobra do wspólnego koszyka, żeby być we wspólnocie i razem działać. Gadasz tylko o pieniądzach i zyskach, myślisz, że to jest jedyna wartość tutaj? Może dla Ciebie.
I nie kłam, że jest Ci przykro.

Ps.: "Szefa sekty"... Ty tak na serio, czy se jaja robisz?

😂😂😂

@wadera, on zawsze czepia się słabszych, może w ten sposób czuje się lepiej, spełniony. Pamiętam jak kiedyś podskoczył do silniejszego od siebie i później zaczął dostawać flagi na każdy swój post, to mu dupa szybko zmiękła i prosił żeby już go nie flagował. To że dał flagę to jeszcze mogę zrozumieć, ale że zaczął nas podpier...dalać do innych i słać nasze linki, no to tego nie umiem zrozumieć. Jak dziecko w przedszkolu, prose pani, prose pani jeszcze Oni źle robią. :)

podaj link gdzie prosiłem berniego o to by przestał mnie flagować

tymczasem flaga za kłamstwo

A czy ja napisałem że prosiłeś berniego? Kto pamięta ten wie o co chodzi. Ale przyznasz że nie było miło jak cię flagował i nie mogłeś nic zrobić.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61111.24
ETH 2687.89
USDT 1.00
SBD 2.61