incredible news ( inanılmaz olaylar)steemCreated with Sketch.

in #busy7 years ago (edited)

fotograflarla ılgılı sıkıntı yasadıgım ıcın kaldırmak zorunda kaldım duzenlıyıp tekrara koyacagım tesekkurler

Sort:  

Güzel paylaşım olmuş. elinize sağlık
fakat busyden paylaştığınız postlarınızdaki busy tagı ilk sırada olmak zorunda değil. tr tagını ön plana çıkarırsanız topluluk için daha faydalı olur.
Teşekkür ederim.

busy 10 cent hedıye edıyor dedıler oyuzden yaptım yanlısmı bılıyorum acaba

#tr tagindan bir cok kisi ceza yedi. Bilginize. Uyarilari dikkate almakta fayda var.

This post has received a 2.61 % upvote from @drotto thanks to: @upvotelife.

Gazetelerin 3. Sayfalari gibi olmus. Gercekten ilginc olaylar olaylar. Neler var yaa.

eyvallah adamın kafasına okey oynarken ınek dusmus abı:)

Tuvalete nasıl araçla giriliyor merak ettim..

Bebek arabası olmasın. :)

hıc bellı olmaz bu mılletın ısı:)

valla hocam bende anlamadım ama cozecem bu ısı:)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63483.25
ETH 2601.63
USDT 1.00
SBD 2.81