Merhaba Steem 😂 [Cointurk 12. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #busy6 years ago

images.jpeg

Merhaba 👋
Adım Mertcan, 20 yaşındayım ve iki senedir üniversite öğrencisiyim. @bybrawe kardeşim bana bu siteden bahsetti ve çok ilgimi çekti araştırıp öğrenmeye çalışsam da pek anlayamadım açıkçası :) takıldığım her yerde ona sorduğum için benden bıkıp bana balık vermekten vazgeçip artık balık tutmayı öğretti. Çeşitli forumlara sorup yavaş yavaş sistemi tanımaya başladım. Biraz sancılı bir süreç içindeyim açıkçası, sonuçta yeni katıldım sürekli kafam karışabiliyor. Ayrıca @kusadasi projelerinin mantığına da hayran kaldım.
images (1).jpeg
Ve tabiki de bu yazıdan gelecek ne varsa hepsi Steem Gücüne gidecek.

Sort:  

I'm fine, thanks. And you?

I'm fine thanks. Do you upvote my last post please?

I am great, thanks for asking.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60268.51
ETH 3201.96
USDT 1.00
SBD 2.43