[MODA] Recenzja POŃCZOCHY GATTA MICHELLE 8 DEN Visone

in #busy6 years ago (edited)

gatta.jpg

POŃCZOCHY GATTA MICHELLE 8 DEN

Pończochy: GATTA MICHELLE (cena ok 22-26 zł), typ: samonośne
grubość: 8 DEN
kolor: visone(cielisty)
rozmiar: 3-4
skład: Poliamid(84%), elastan(16%)

Za oknem powoli robi się ciepło. Coraz częściej my kobiety sięgamy czy to po spódnice czy sukienki. Obowiązkowym uzupełnieniem stroju są albo rajstopy, albo pończochy.

Dziś opiszę wam te ostatnie.
Stojąc w sklepie przed regałem z artykułami pończoszniczymi, miałam poważny problem co wybrać.
Rajstop już mam bardzo dużo. Więc mój wybór padł na pończochy. Posiadając pończochy w ciemnych kolorach (czarnym, granatowym) mój wybór padł na kolor visone.

Jaki jest kolor Visone?
Jawi się jako "naturalne ciało" . Kolor produktu zależy od gęstości - 40 i 50 den kolor rajstop Visone będzie brązowy, natomiast 20/08 den jest naprawdę bardzo zbliżony do koloru cielistego.

IMG_20180316_112547.jpg

Codzienne używanie
Materiał rozciągliwy. Po pierwszym noszeniu przez cały dzień (nawet podczas sprzątania) nie udało się rozerwać, a udko mam dość spore ;). Dobrze przylega do skóry. Silikonowa koronka nie zsuwa się samowolnie. Nic nigdzie się nie wpija. Delikatne w dotyku. Również po praniu wszystko jest w porządku. (prane ręcznie)

IMG_20180316_112344.jpg

Moje uwagi do pończoch
Wygląd okładki nie zgadza się z rzeczywistym wyglądem (całość jest koloru beżowego). Nie powinno oszukiwać się klienta, ponieważ istnieją pończochy o innym kolorze koronki niż reszta, może to wprowadzać w błąd. Osobiście sama uwielbiam takie kombinacje kolorystyczne w pończochach i mam nadzieję kiedyś przetestować coś specjalnie dla was :)

Moja opinia
Nadają się do noszenia na co dzień. Idealne na ciepłe i upalne dni. Osobiście polecam, może nie najtańsze, ale jeśli ma wystarczyć na dłużej niż 2-3 razy to warto.

Ocena: 4,5/5
Magda W. (redaktor w TestujemyTV)

Zapraszamy również na nasze kanały :

Twitter - https://twitter.com/TestujemyTV
Facebook - https://www.facebook.com/Testujemy-TV-2068109620135703/
Instagram - https://www.instagram.com/testujemytv
YouTube - https://www.youtube.com/channel/UCj5sg5DLWnzaAZUi5hOZn2A

logo.png

Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy do upvotowania naszych postów oraz follołowania naszego kanału na Steemit.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70734.57
ETH 3561.52
USDT 1.00
SBD 4.75