You are viewing a single comment's thread from:

RE: Novým českým Steemiťanům...

in #busy6 years ago

Já tedy ještě radit nemůžu...
Ba naopak bych vznesl dva dotazy:

  1. Jak pošlu SBD @drotto ?
  2. Jak je to s busy.org ? Všiml jsem si, že o tom píšete, ale trošku jsem nepochopil (přiznám, že zatím jsem neměl čas studovat) a přijde mi to jako konkurence steemitu, ne?
Sort:  
  1. busy.org Proklikni tenhle odkaz. A normálně se přihlaš údaji za Steemitu. je to "jiná přístupová brána" do Steemitu. (Velmi laicky řečeno.) Za její používání dostaneš zaplaceno. Ovšem... Až od okamžiku, když budeš mít následovníky (followers) o nějaké hlasovací síle. Nevím přesně , kolik je potřeba. Já prolézám s odřenýma ušima.
    2.@drotto Až napíšeš článek, vezmeš si CTRL+C z příkazové lišty jeho název. Půjdeš na wallet. Tam dáš příkaz, aby se mu poslal 0.001 SBD. Do zprávy vložíš název článku CTRL+V. Chceš to podrobněji, nebo to takhle stačí? Já to teď nemám otevřené, ale můžu být úplně polopatický.

Díky Krakonoši, takhle mi to zatím stačí. Oboje vyzkouším ;)

A bacha...občas ti busy.org sežere článek. Tak abys nedopadl jako já, tak si jej nejdříve napiš pro jistotu v texťáku a pak jen kopíruj a upravuj.

Ano, píšu v texťáku a mám vše uloženo. Můžu pak vyhledávat ve Spotlight.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61562.85
ETH 2891.34
USDT 1.00
SBD 3.43