Zlot zabytkowych aut (Rally of vintage cars)

in #busy6 years ago (edited)

Witajcie :)

Dawno mnie tu nie było :) ale to za sprawą trzy dniowego weekendu jaki sobie zrobiłem aby trochę odpocząć :)
pod czas tego wypoczynku udało mi się wybrać na zlot zabytkowych aut zlot to może za dużo powiedziane bo auta były przejazdem ale w Parku rozrywki Julinek w Julinku :)
powiem wam że było kilka nie lada perełek które przykuwało nie jedno oko nawet tych średnio zainteresowanych :P
A oto kilka z nich:

IMG_1585.JPG

N a zlocie pojawiły się nie tylko polskie auta, było też sporo egzemplarzy naprawdę egzotycznych i unikatowych takich jak np. ten Cadillac

IMG_1586.JPG

Choć stał tam dobre dwie godziny to największą uwagę zwracało auto którego nazwy nie znam ale jest SZTOOOS

IMG_1598.JPG
IMG_1602.JPG
IMG_1604.JPG

Oczywiście były też stare Mercedesy :P

IMG_1614.JPG
IMG_1608.JPG

IMG_E1610.JPG

oraz Austin England Poprawcie mnie jeśli coś źle napisałem :P
IMG_E1594.JPG
IMG_E1595.JPGIMG_E1596.JPG

Ale mi najbardziej podobały się BMW i AUDI 80 coupe :)

IMG_1648.JPG

IMG_E1646.JPG

Sort:  

Pierwszy najlepszy :P
chociaż ten Austin tez kocur :D

dzięki @salwador :P
szkoda że nie były pootwierane i nie można było sfotografować wnętrza ale i tak było spoko :)
pozdrawiam :)

no szkoda ciekaw jestem jak wyglądało wnętrze tego właśnie Austina :D

musisz uwierzyć na słowo KOT hehe:P

Nice cars thanks for sharing. The Austin is a Princess.

@j85063 you're absolutely right Austin is really beautiful :)

Co tu dużo pisać CUDEŃKA !!!

na żywo wyglądały 1000 razy piękniej te detale wszystkie wykończenia nooo... tak jak napisałeś Cudeńka :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65634.72
ETH 3493.40
USDT 1.00
SBD 2.51