Synekto Tekstylia Vol.2

in #busy6 years ago

Witajcie moi mili

Idąc tym założeniem i bawiąc się w photoshopie zacząłem zastanawiać się czy faktycznie nie poświęcić dłuższej chwili na to aby pobawić się w DJORA czy innego Lujis Witą a raczej Janusza projektanta :D bardzo mi się podoba fakt że poprzedni Post
przykuł waszą uwagę choć dalej pracuję na d swoimi postami i szukam jakiegoś konkretnego punktu zaczepienia to myślę że ten kontent jest miło przyjęty :) za co oczywiście wam dziękuję :)

A teraz do rzeczy :)

Będąc z ferworze twórczej inspiracji stworzyłem kolejny projekt

Front non sort.png

Proszę was tylko o subiektywna opinie i tak jak w poprzednim poście napisałem tu również napisze :)
Jeśli podoba ci się to co robię i chciałbyś / łaś abym zrobił taki projekt dla ciebie np. z twoim nickiem piszcie śmiało dla mnie to będzie przyjemność :) A jeśli będziecie chcieli mnie jakoś wesprzeć to nawet sie nie obrażę :D bo za żaden projekt nie biorę hajsu robię to z czystej zajawki :P i tego się trzymajmy tak więc tak piszcie śmiało komentujcie i co najważniejsze zwracajcie mi uwagę jeśli robię coś nie tak tak jak to zrobili panowie w komentarzach z poprzedniego postu za co jestem im bardzo wdzięczny bo robiąc Lipę to nic nie robimy :) trzymajcie się cieplutko pozdrawiam wasz Synekto :)
Uuup kto doczytał do końca niech napisze w komentarzu: Synek to... i tu dopiszcie co sobie chcecie, liczę na waszą wyobraźnię :) tylko nie piszcie że Burak hehehehe :D a zreszta piszcie co chcecie Papatki :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57743.27
ETH 3083.77
USDT 1.00
SBD 2.42