Kulinarnie z odrobiną eroTYzmu

in #busy6 years ago

Niedziela to dzień cwela :D

avocado.jpg

Niby zabawne powiedzonko mojego kolegi. Coś w tym jest. Pewnie miał na myśli, że to dzień popularnego lenistwa. O tak.
To też tak naprawdę jedyny dzień gdzie mogę coś przypichcić. Życie nie rozpieszcza, doba ma tylko 24h, pracować trzeba, spać należy i tym bardziej powinno się jeść.

Tak na zdrowo.
Jest avocado, moje ulubione piersi z kurczaka :) , warzywka.

skladniki.jpg

Postarałem się o handmade sosik czosnkowy na bazie naturalnego jogurtu.
I tutaj kieruje serdeczne pozdrowienia dla Pomysłodawczyni i Obserwatorki #pl-kuchnia , Waćpanny
@grecki-bazar-ewy . Smaczny pomysł.

po grecku.jpg

U niej to dopiero orgazmy kulinarne się dzieją. Miło to czytać i pewnie jeszcze lepiej wszystko smakuje. Na pewno po tym aż wszystko stoi :)

ogorek.jpg

Mówi się, że prawdziwy kucharz musi też mieć coś w sobie z artysty.
Tu coś pomaluje
poczatek.jpg

Tam coś ułoży
mix.jpg

Pikanterii doda
pikanteria.jpg

No i siup
Gotowe :)
gotowe.jpg

jedzomko.jpg

Kucharz PO PROSTU musi umieć i zaskakiwać. To jest wpisane w jego kartę dań.

Tak bez okazji
tak od siebie
Po prostu tak od serca

final.jpg

USŁYSZEĆ OD OSOBY BLISKIEJ

Jesteś najlepszy
Czuję się jak w niebie

BEZCENNE

Sort:  

Witam na #pl-kuchnia, obiad z morałem i kwiatami dla żony to świetny pomysł :)

Apropo, zamieszczam zdjęcie z dowodem, co u mnie w ogrodzie rośnie, nawet układać nie muszę :P

20170810_000328.jpg

Pozdrawiam :)

Popieścił podniebienie ? :)

Guys what kind of tomatoe is that???hahah

twoje zdjęcia aż kipią poczuciem humoru :)

Haha😀no poczarowałeś kobiete fajnie👍
Dobre zdjecia i mój ulubiony ostry sriracha

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64535.04
ETH 3462.08
USDT 1.00
SBD 2.49