Sałatka ziemniaczana do grilla i nie tylko. Konkurs kulinarny #pl-kuchniakonkurs #7

in #busy6 years ago (edited)

1.jpg

Sałatka, którą przygotowałem ma dużą popularność u mnie podczas grillowania na działce. Jest to świetny dodatek do grillowanego mięsa w przeróżnej postaci.
Wyśmienicie smakuje na drugi dzień, kiedy wszystkie składniki przejdą swoim aromatem.

SKŁADNIKI

1 - ziemniaki 1300 gram
2 - cała główka czosnku
3 - koperek jeden pęczek
4 - jogurt naturalny 150 gram
5 - ogórek kiszony trzy sztuki
6 - majonez jedna duża łyżka stołowa
7 - sól i pieprz do smaku

2.jpg

PRZYGOTOWANIE

Ziemniaki gotujemy w całości w łupinkach około 30 minut od momentu zagotowania.
W tym czasie w kostkę kroimy czosnek, ogórek oraz siekamy koperek.
Ziemniaki po ostygnięciu obieramy z łupinek i także kroimy w kostkę o grubości około 5 mm, czyli nie musi być tak drobno.

3.jpg

Wszystkie składniki łączymy razem i delikatnie dużą łyżka stołową dokładnie wymieszamy i następnie solimy i pieprzymy ponownie mieszając.

4.jpg

Sporządzenie sałatki jest bardzo proste oraz jest niewiele składników do jej wykonania, za to mamy wspaniały dodatek do głównych grillowanych potraw i nie tylko. Można ja skonsumować osobno jako danie dla osób nie jedzących mięsa.
Sałatkę zrobiłem dzisiaj na obiad więc dodałem grillowanego kurczaka w przyprawie gyrosowej. Smakowało wyśmienicie.

5.jpg

Sort:  

Bardzo smakowite połączenie! Ale w swojej wersji zrezygnuję chyba z koperku :)

Ja uwielbiam we wszelkich daniach koperek, zwłaszcza młode ziemniaczki. Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63013.55
ETH 2460.64
USDT 1.00
SBD 2.64