Nowy wspaniały świat. Moje wnuki witają Steemit. Wierszokleci #9

in #busy6 years ago

Czas tak leci, rosną dzieci.
A gdy dzieci rosną, spodziewaj się wnuków wiosną.

To nie wiosna nasza jest,
lecz już nasz podeszły wiek.
Nowe życie wciąż przybywa
i mądrością nas okrywa.

To dziadków nadszedł czas,
by odkrywać nowy wspaniały świat.
Świat odległych wspaniałych chwil,
gdy pieluchy rządziły nim.

WNUKI, tak już wnuki zagościły w moim i żony życiu, czyli dla nas nowy świat, nowy wspaniały świat, który daje nam nowe doświadczenia, ponieważ mimo to, że dzieci małe mieliśmy to jednak na wnuki patrzy się inaczej. Dla swoich dzieci miało się za mało czasu. Człowiek zagoniony, praca, czasami jeszcze nauka - doszkalanie w zawodzie, żłobek, przedszkole, szkoła, ciągły i nieustanny maraton.
Z wiekiem dziadkowie dla wnuków mają więcej cierpliwości, a jest to związane z tym, że większość problemów jednak spada na barki rodziców, a my dziadkowie staramy się dać więcej wnukom niż daliśmy to naszym dzieciom, tak jakbyśmy chcieli nadrobić stracony czas gdy pędziliśmy przez życie.

Wnuki, które w naszej rodzinie się pojawiły cieszą niezmiernie, a jednocześnie uświadamiają mi, że półmetek życia już za nami.
Jest to dla nas nowy etap życia i cieszenie się czwórką wnucząt.

12.jpg

Cała czwórka pod skrzydłami swojej babci. Najstarsza Amelia, młodsza Nikola, następny wnuk Filip i najmłodsza Lily.

Jestem młodym dziadkiem, bo te 52 lata skończone pozwalają mi spędzać czas z wnukami dość intensywnie. Bieganie po pokoju na czworakach udając psa czy kota sprawiają wnukom dużą radość - nie ukrywając mnie także, gdy widzę ich uśmiech i zadowolenie z zabaw.
Dziadkowie zawsze kojarzyli mi się z osobami starszymi, o lasce, lekko zgarbionymi i ludźmi zchorowanymi, którzy nie maja czasu ani siły na opiekę bądź zabawę z wnukami. Jest to zapewne wizerunek wyniesiony z książek, gdzie w ten sposób przedstawiani są dziadkowie.
Jestem szczęśliwy, że mam siły, zdrowie i czas na spędzanie z nimi wspólnych chwil.
Cieszę się, że mogę pochwalić się moimi wnukami i przedstawić je społeczności Steemit. Wśród nas także są inni dziadkowie, więc zapraszam was do pochwalenia się pociechami, które wnoszą tyle radości w nasz Nowy Wspaniały Świat.

Gdy radosny przyjdzie świt
i przyniesie dużo wnucząt mi.
To dziękował będę zawsze
za wspaniałe chwile i baśnie.

Gdy wieczorem idą spać
i nie musiały się bać.
Czuwać przy nich też chcemy,
a dnia następnego wspólnie śniadanie zjemy.

1.jpg
Moja najstarsza wnuczka Amelia, która mieszka teraz w Walii wraz z Nikolą, która mieszka jeszcze z nami pod jednym dachem. Stroje Walijskie.

IMG_20160728_153459.jpg
Jedyny wnuk jak na razie. Prawdziwy facet.

WP_20170928_20_01_01_Pro_LI.jpg
Najmłodsza pociecha Lily.

234.jpg
Przeważnie ja robię zdjęcia, ale tym razem ktoś mi zrobił zdjęcie z Nikolą na trampolinie, którą mamy na działce jak wiele innych atrakcji dla naszych wnuków.

Sort:  

Wesoła gromadka, gratuluję takich ślicznych wnucząt :)

Oj jest się z czego cieszyć. Dzisiaj wróciłem z pracy i jakieś małe przeziębienie mnie wzięło i położyłem się pod kocem, a wnuczka Nikola położyła się ze mną obok udając, że tez jest chora. Trwało to krótko bo po chwili była już na mojej głowie wszędzie. Jakoś to zniosłem. Ważne aby takie małe pociechy były zadowolone.

Wspaniała rodzinka :)

Duża rodzinka to większe zadowolenie. Człowiek wie, że można na kogoś liczyć, a rodzina jest najważniejsza. Pozdrawiam.

Gratuluję wnuków! Mieć takie pociechy to na pewno wielka radość! Zostanie dziadkiem w młodym wieku to wielkie szczęście zarówno dla dziadków jak i wnucząt. Też bym sobie życzył takiej sytuacji w przyszłości, jaką masz :)

Oj tak. Jak zostałem dziadkiem mając 44 lata, byłem przeszczęśliwy.
Taki szczyl i już dziadek. :) Podobało mi się to.

Świetny post. Ja może niedługo też się doczekam. :)

Doczekasz się. Dopiero się zacznie nowe życie. Pozdrawiam i życzę czwórki wnuków tak jak ja mam.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 61394.39
ETH 3386.99
USDT 1.00
SBD 2.50