GB WREXHAM (WRESCAM). The Chinese Buffet. Czas wrzucić coś na ruszt.

in #busy6 years ago (edited)

Podczas mojej wizyty we Wrexham w dniu dzisiejszym miałem okazję po raz pierwszy odwiedzić The Chinese Buffet gdzie serwowane są dania kuchni Chińskiej i za wejście płaci się za dorosłą osobę 13 funtów.
Taka wejściówka daje nam pełen dostęp do wszelkich dań bez ograniczeń czasowych jak i ilości jadła jakie można skonsumować.
Jedynie za napoje trzeba dodatkowo dopłacić.
1.jpg

Wczoraj mieliśmy grilla , który zakończył się po godzinie pierwszej w nocy, a zaczął się o czternastej w południe. Rano po pobudce o godzinie dziewiątej byłem jeszcze najedzony. Śniadanie odpuściłem sobie wiedząc, że trzeba troszkę miejsca zostawić na odwiedziny baru. Mała kawka z sernikiem na zimno sporządzonym przez ze mnie dnia poprzedniego była wystarczającą porcją śniadaniową.
Do baru trafiliśmy około godziny trzynastej. Minut czekania w holu i zjawił się pan, który zaprowadził nas do naszego stolika.
2.jpg

Wybór dań dość obszerny, więc powolutku zacząłem wybierać wśród wielu ciekawych potraw opisanych po angielsku i co ważne, dania ostre dodatkowo oznaczone były papryczką, co dawało możliwość szybkiego wyboru ostro przyprawionych, które uwielbiam.
Spacerując ze swoim talerzem szybko napełniłem go różnymi dobrami, na które od rana oczekiwał mój żołądek jak i ja.
3.jpg

4.jpg

5.jpg

Dodatkowo znajdowało się także stoisko z sushi oraz słodkimi przekąskami na deser.
6.jpg
7.jpg

W lokalu spędziliśmy dwie godziny, powolutku delektując się pysznym posiłkiem.
8.jpg
To jest mój pierwszy zestaw, który sprawił mi miłą niespodziankę dla mojego podniebienia. Dania ostre przeważały w tym zestawie.

9.jpg
To już jest drugi zestaw, który wybrałem już delikatniej dorzucając sushi.

10.jpg
Trzeci zestaw był już ostatnim, ponieważ trochę mój brzuch już przybrał i byłem nasycony ale mimo to chciałem spróbować jak najwięcej dobrych potraw.
Może zauważyliście, że za każdym razem obowiązkowo na moim talerzu lądowały krewetki - jest to mój numer jeden. Uwielbiam krewetki pod wszelką postacią.
To co znalazło się na moich talerzach było tylko małą częścią dań, które miałem do wyboru.
Byłem zadowolony z posiłku i smaku potraw, które tutaj zaserwowano.

11.JPG
Ostatni posiłek skazanego na obżarstwo. Zjem, co ja nie zjem.

Oczywiście wnuki spisały się jak zwykle. Wszędzie było ich pełno. Została zbita jedna szklanka. Przynosili nam widelce z innych stolików, rzucali czapkami. Mało brakło i przewrócili by duży parawan, który oddzielał inną salę, a na dodatek najstarsza swoją białą sukienkę poplamiła płynną czekoladą.

12.JPG

Z lokalu wyszliśmy po piętnastej i powolnym spacerkiem wśród pustych uliczek śródmieścia ruszyliśmy do domu na zimne piwko oraz zimnego zamrożonego slushiego - lodowy sorbet.
Pogoda dopisała, bezchmurne niebo i brak wiatru sprawił, że dzisiejszy dzień był gorący i piękny.

Sort:  

Kocham takie restauracje i wydaje mi się że na mnie słabo tam zarabiają gdyż jestem naprawdę pojemny :D

Taka uczta to świetna sprawa, ale nie za często. Jeszcze czuję się zapełniony. Kolacja na dzisiaj odstawiona. Pozdrawiam.

Fajne miejsce i kolorowe zapewne smaczne jedzonko :)
Szkoda że brakło Ci miejsca na #pl-kuchnia ;)

Miałem taki zamiar aby wrzucić na pl-kuchnia, ale jak dotąd wrzucałem tam zrobione własnoręcznie. Jak można to już jest. Miejscówka świetna. Jest prawie dwudziesta trzecia - tutaj i dalej jestem pełny. Pozdrawiam.

Oczywiście że można bo jest o jedzeniu no i jest to recenzja lokalu gastronomicznego :)
Skoro nadal jesteś pełny to na prawdę było warto, pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60133.79
ETH 2686.90
USDT 1.00
SBD 2.49