Steemit Bana Ne Kattı ? [Cointurk 16. Projesi]

in #busy7 years ago

Steemit ile nasıl tanıştım ?

Steemit ile tanışmam youtube' de bitcoin ile ilgili bilgileri araştırmam neticesinde gerçekleşti. Bitcoin nedir nası temin edilir diye araştırırken bir videoya rastladım. İzlediğim videoda yazı yazarak bitcoin kazanabileceğim söyleniyordu. Çok merak ettim ve hemen kayıt oldum. 2 gün içerisinde onayım ve şifrem geldi. Biraz araştırma yaptıktan sonra. ilk yazılarımı paylaşmaya başladım.


Steemit maceramda neler oldu ?

Steemit maceram her ne kadar heyecanla başlasa da aynı heyecanla devam etmedi :). Önceleri insanları takip ediyorduk ve ne kadar ciddi paralar kazandıklarına hayret ediyordum. Sonra kendi kendime ileride bir whale olabileceğimi düşündüm. Fakat bu düşünce çok sürmedi...
Öncelikle iyi kazanmak için güçlü bir hesaba sahip olmamın gerektiğini anladım. Güçlü bir hesaba sahip olabilmem için de ciddi miktarda steem power gerekiyordu. Peki bunun için ne yapmalıydım ? Bütün platformları teker teker denedim.
@Dlive' da yayın denemesi yaptım fakat bilgisayarım ve internet bağlantım kötü olduğundan başarılı olamadım. Çünkü yayınlarım donuyordu ve kalitesi de düşüktü... Daha sonra @DTube denedim, Dtube' ye oyun videoları attım fakat ilgi çekmedi. Güzel bir kamerayla kendi tepkilerimle video çekmem gerektiğini anladım fakat bunu da yapmadım. Daha sonra @Dsound' da birşeyler denedim fakat dsound' da kazanabilmek için orjinallik şart youtube' den müzik indirip yükleyenler tek tek tespit ediliyor ve popolarına ilelebet tekme yiyorlar :) @Dmania' nın mantığını anlayana kadar sistem değişti artık eskisi kadar oy atmıyormuş sanırım. Zaten çok anlamsız bir platform oldu dmania. Bota para yatırmıyorsan oy vermiyor. Böyle bir saçmalık olabilir mi acaba komik ve orjinal olana oy versene sen :) Şimdilerde twitter benzeri @zappl ortaya çıktı bakalım burada neler yapabileceğiz:)
Şu aralar pek bir şey kazanamıyorum ve hesabım çöp olmuş durumda :) Yeni hesap açarak daha sistemli ilerlemeyi düşünüyorum ve öğrendiğim şeyleri uygulayabilirsem kazanacağıma inanıyorum. Allahtan @kusadasi var ve projeleri ile sisteme bağlanıyoruz. Sağolsun oy vererek az da olsa ilerlemimizi sağlıyor. Kimbilir yarın öbürgün steem ya da sbd bitcoin gibi patlar ve biz de elimizdeki küçük meblağlar ile bile zengin olabiliriz :)


Steemitten sonra hayatımda ne değişti?

Steemitten sonra hayatımda bir çok değişim oldu. Mesela eskiden altına dolara bakardım şimdi bitcoine litecoine bakıyorum ve takip ediyorum :) Kripto para işini öğrenmeye çalışıyor ve kendimi geliştiriyorum.
Ayrıca sürekli steemitte ne yapabilirim diyerek takip ediyorum ve düşünüyorum. Gün içerisinde sürekli aklım burada oluyor. Yeni fikirler ile nası kazanabileceğimi düşünmeden edemiyorum.
Aynı zamanda bana ek gelir olduğu ve zamanla daha iyi bir ek gelir olacağı için kendimi iyi hissediyorum. Daha iyi yerlere geleceğimi düşünerek motive oluyorum. Yeni bir araba ve evi kim istemez ki :)

Resim Kaynak

Sort:  

Onedio tarzı bol görselli küçük küçük ingilizce cümleleri olan paylaşımlar yapmayı deneyin. Kazancınız artacaktır.

Hangi platformda yapacagim bunu

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 58018.11
ETH 2448.33
USDT 1.00
SBD 2.34