0.200 SBD'lik Çekiliş[Kapandı]

in #busy7 years ago (edited)

Herkese merhaba! Yine heyecanlı olduğum bir postla daha karşınızdayım, gerçi söz konusu Steemit olunca ben genel olarak heyecanlı oluyorum. Ama bugün başka bir durum söz konusu! Steemit'e katılana kadar blogger idim. Blogger olmanın bazı gelenekleri vardır hatta birden çok ritüeli vardır lakin bunlardan en popüler olanı çekiliş düzenlemektir!

Çekiliş düzenlemek aslında hediye veriyor olmaktan ziyade size bir sürü kapı açıyor. Bir sürü blog keşfediyorsunuz, tanıdığınız blogger sayısı artıyor. Kısacası bloglar arası etkileşimi arttırdığından çekilişlerin yeri benim için ayrı ;) Ben de hali hazırda 200 takipçiye ulaşmışken uzun zamandır aklımda olan bu fikri hayata geçireyim dedim. Peki hediye ne ola ki diye sorarsanız burada yaptığım ilk çekiliş bu olduğundan 0.200 SBD olmasına karar verdim. Belki bundan sonrakiler daha yüksek meblalarda olur ;) (Çekilişin sadece bir kazananı olacak)

Çekilişe katılma şartlarına gelirsek, oldukça basitler!
-beni takip ediyor olmak
-bu postu upvote'lamak
-bu postun altına katıldığınızı belli eden bir yorum bırakmak

Bu üç şartı tamamladığınızda çekilişe katılmış oluyorsunuz ;)
Çekiliş bugün 26.01.2018 başlamış olup 29.01.2018 Pazar günü saat 23.00 da bitmiş olacak. Kapandığını belli eden yazıyı başlığa yazacağım. Çekiliş random.org aracılığıyla yapılacak. Kazananı yeni bir post ile duyuracağım.

Herkese bol şans! ;)
Eray
images (4).jpeg
Discord kanalımıza üye değil iseniz sizleri de aramızda görmekten mutluluk duyarız... https://discord.gg/2Mrnaz2

Sort:  

güzel bi etkinlik katıldım bakalım.

İyi şanslar...

Çok güzel bir aktivite olmuş bence :) bizlerin duyarlılığı sayesinde burayı daha çok şenlendiririz :)

İnşallah hocam

İyi şanslar matematik dahisi😊

Bol şans herkese :)

Sizede efendim 😊

İyi şanslar...

And where do you live?

katıldim😊

İyi şanslar 😊

Don't worry! Who is your favorite character? Mine is Oliver Wood.

Katıldım, ilk çekilişiniz hayırlı olur umarım :)

İyi şanslar topluluğumuzun değerli üyesi teşekkürler...

Bende katılıyorum :)

İyi şanslar efendim toplulugumuza henüz dahil değilseniz bekleriz...

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57028.16
ETH 2358.36
USDT 1.00
SBD 2.40