Sort:  

Obsahově dobrý. Modrý pozadí bych doupravil do gradientu nebo nějaký pozvolný přechod z šedé. Kde to bude viset?

Úpravy obrázků zvládám jen v nejprimitivnější formě. Viset to muže kdekoli, kam to dostaneme. Cílil jsem hlavně na ty, kteří píší třebas jen sami pro sebe.

Doporučím GIMP. Je zdarma a na Youtube leží spousta tutoriálů.

GIMP používám, ale spíše jen jako Běžný Franta Uživatel než jako někdo kdo s tím skutečně umí. Ale třebas mě steemit nakonec dokope k tomu, abych nějaký ten videonávod zhlédl.

Běžný Franta Uživatel používá win malováni. Ty už jsi o level nad BFU
http://gimp.4fan.cz

Takže jsem BFU2.0? Díky za video, zkusím se podívat a poučit.

Souhlas, modrou změnit, jinak supr :-) Propagace není nikdy dost, ať už to bude viset kdekoliv.

Nápad dobrý. Jak říká @robili, chtělo by to zmínit, že se nepíše zadarmo. A ještě trochu zapracovat na designu reklamy. To modré pozadí u textu působí retro dojmem :D možná kdyby se vynechalo a zůstalo tam to šedé, tak by to vypadalo líp.

Ono to bude možná tím, že PT je tak trochu retro. :)

Ale jdi ty... :D Můžeš zkusit vypsat nějakou soutěž nebo výzvu pro vyrobení reklamy a ta nejlepší se pak použije :) Ráda se zapojím.
Jinak jako nejúrodnější půda mi přijde FB.

Něco vymyslím, nejprve ale přepracuji ten svůj plakátek. Navíc mám momentálně plnou hlavu nápadů na příspěvky, abych mohl vyzkoušet udržet týdenní linii v každodenním publikování. Jen se mi nedostává času, a při té chvilce buď nezapínám noťas nebo raději udělám něco jiného. Dostat totiž myšlenky z hlavy na monitor, aby dávaly smysl, není nejjednodušší a nejrychlejší. (Navíc retro momentálně frčí, ne? :D )

Retro frčí možná tak v Lidlu a v módě taky občas něco vyhrabou. Jinak o ničem nevím, protože to nesleduju. Nicméně reklamy, weby a tak se snaží být co nejmodernější, takže aby člověk obstál, tak to dle toho musí vypadat. Něco jiného jsou plakátky na diskotéku někde v Horní Dolní, které splácal nějakej Pepa Vomáčka ve Wordu :D

:) Tím retrem jsem mířil stále na sebe, ne na "plakátek".
Jisté retro však frčí i v reklamě, ne však na všechny služby či produkty a ne na každý cíl reklamy. Jde o celkovou koncepci, kde a jakým způsobem bude prezentována a na koho je cílena.
Zítra se vrhnu na úpravu a snad i na realizaci nového nápadu. ;)

není to špatné, jen bys mohl zmínit, že si tím psaním mohou taky vydělat, odměňuje se mi zdá moc ne konkretní

Jen houšť a větší kapky. Každá osvětová činnost má smysl ;)

Dobrá na designu zkusím zapracovat. Co se týče odměny nechtěl jsem to zmiňovat až tak na přímo. Šlo mi spíše o ty, kteří píší a psát chtějí, třebas pro mnohem lepší publikum. Kde to má viset? Tvořil jsem to proto, aby mohlo něco viset na facebooku a podobných místech.

je to vhodné pro rozčeření mírně(?) stojatých a lehce zapáchajících hladin rybníků typu FB a spol. ;-)

S tímhle úmyslem jsem to vlastně tvořil.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60767.97
ETH 2352.24
USDT 1.00
SBD 2.51