Gelmiş Geçmiş Tarihin En Fotojenik İntiharı

in #busy7 years ago

72f6cdd003c319eba530bc7a3c1a6e92.jpg

Yukarıdaki fotoğrafa baktığınızda eski zamanlardan kalmış, katalog çekimi sırasında poz vermiş bir kadın olduğunu düşünmemeniz elde değil. Genel olarak ilk kez gören kişininde düşünceleri tam olarak bu yöndedir.

Tabi, belki Tarihin En Fotojenik İntiharı demek bana biraz enteresan gelse de bu gördüğünüz fotoğraf tarihe bu şekilde geçmiştir. 1947 yılında kendi sıkıntılarının nasıl,ne olduğu bilinmeyen Evelynn McHale(23) nişanlısı ile güzel bir günün ardından arkasında bir intihar notu bırakarak Empire State binasının 83. katından kendini boşluğa bırakarak hayatına son vermiştir.

McHale binanın hemen girişine park etmiş aracın tam üzerine düşmüştür. O sırada oradan geçmekte olan fotoğrafçılık öğrencisi Robert Wiles'in çektiği bu kare tarihin en güzel intiharı olarak kalmıştır.

Ölü bedeni sanki 83. kattan aşağıya atlamış gibi değil de huzurlu bir şekilde poz verirmiş gibiydi. Belki de yaşamına devam etseydi asla tarihe geçmeyecekti. Bana göre elbette intiharın güzeli,fotojenik çıkması vs olmaz. Bana göre intihar herzaman kötü ve çirkin bir bitiştir.

Evelynn McHale'nın arkasında bıraktığı notta aynen şöyle yazıyordu:

Ailemin içinden hiç kimsenin benim hiçbir parçamı görmesini istemiyorum. Lütfen bedenimi yakıp yok edin bu notu bulana ve aileme yalvarıyorum. Benim için bir tören de düzenlemeyin beni anmanızı istemiyorum. Nişanlım geçen Haziran ayında evlenme teklif etti ancak ben asla iyi bir eş olabileceğimi düşünmüyorum. O benden kat ve kat daha iyi birisi. Babama sadece şu cümleyi söylemenizi istiyorum : Annemle çok fazla ortak yönüm var benim.

Resim

Sort:  

intihar sebebini merak ettim şimdi :)

intihar sebebini gerçekten çok merak ettim şimdi

Bir sır olarak kaldı belki de o :)

Bin şahit ister intihar fotoğrafı demeye ailevi sebep anlaşılan babasına kinli gibi :))

Gülesim geldi maşallah Sherlock Holmes çıktı içinizden :)

Abi off içim karardı yaw... Eline sağlık güzel post

Abii amacım içini karartmak değildii :(( teşekkür ederim :)

gerçekten hazin bir son olmuş..
bence babasına söylediği son sözde gizli, intihar sebebi ve bunu da sadece babası anlayabilmiştir..

annemle çok fazla ortak yönüm var benim.

Bu da bir yaklaşım tabi ki belki de dediğiniz gibi bu sebebi sadece babası anlayabilmiştir...

aynı şekilde düşünüyorum. bıraktığı not değil intiharın kendisi bir mesajmış ve bu mesaj sadece babasına gönderilmiş bence. yaşamakla alakalı bir sıkıntısı olduğundan ya da başka bir nedenden değil de babasına mesaj vermek için intihar etmiş gibi. bu soğukkanlı mesajın gönderilme nedeni açık olmasa da nedenin intihar etmesinden çok daha acı olduğu açık.

Başlık fotoğrafı çok net ifade etmiş :)

Teşekkür ederim yenge yorumun için :)

Harika. Harika gerçekten. Güzel içerik teşekkürler.

taş gibi dedikleri doğruymuş =) 83. kattan atlayıp nasıl tek parça kaldın be kadın.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62507.39
ETH 2451.91
USDT 1.00
SBD 2.64