Onlyblack Kimdir? [Cointurk 12. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #busy6 years ago (edited)

merhaba.jpg

Merhabalar,
Açıkçası internet üzerinde anonimliğe önem vermeye çalışan birisiyim. Bundan dolayı kabaca kendimi tanıtmam gerekirse: Kaliteli araştırma yapmayı, kaliteli müzik dinlemeyi, ağırlıklı olarak bilgi içeren kitapları okumayı,farklı şeyler denemeyi de severim.Bilişim ile uzaktan-yakından bir ilişkim var.Bundan 5-6 sene öncesinde Youtube ile tanışıklığım sayesinde internet üzerinden para kazanmaya çalıştım fakat pek başarılı olamadım. Youtube ile yaklaşık iki sene boyunca ciddi anlamda uğraştım ve üniversite okurken Youtube ile çok zaman kaybettim.
Steemit'le nasıl tanıştım?
Kripto para dünyasında araştırmalar yaparken karşıma STEEM Coin çıktı. Bu coinin alt yapısını incelerken tabii ki Steemit projesini gördüm. Proje ilk başlarda aklıma yatmadı ama üzerinde biraz düşününce aslında gayet mantıklı olduğunu ve dolayısıyla gelecekte Steemit'in değerinin şu andan kat ve kat fazla olacağına inandım. İlk üyeliğimi açtığım zamanlarda direkt @kusadasi ile tanıştım, insanların yazılarına yorumlar yaparak ilerlemeye çalışıyordum fakat bu işlemlerin yatırım yapmadan çok fazla bir değeri yoktu. Şans eseri yayınladığı 10.projeyi inceleme fırsatı bulmuştum. Hemen ilgili projeye bir yazı yazarak katıldım ve karşılığında hiç almadığım değerde bir upvote aldım. Bunu gördükten sonra iyice motive olmaya başladım ve kusadasi'nin yayınladığı her projeye katılmaya devam etmeye çalıştım ve katıldım. Kazandığım bir miktar STEEM'i gerçekten cüzdanıma alabilecek miyim sorusu aklıma geldi denemeler yaptım ve sorunsuzca Koineks hesabıma Litecoin olarak çekebildim. Bunun üzerine site üzerinden daha fazla yatırım yaparak daha ciddi kazançlar elde edebileceğime inandım.
Bu projeden elde ettiğim kazancı da Power up yaparak kullanacağım.

Sort:  

Good job! Thanks to @onlyblack you have planted 0.02 tree to save Abongphen Highland Forest in Cameroon. Help me to plant 1,000,000 trees and share my Steem Power to the others. Selfvoting is prohibited, but that should be the reason to spread the world to protect our precious environment. Check out profile of our conservation association @kedjom-keku and the founder/coordinator @martin.mikes to get more information about our conservation program. My current SP is 18375.33. Help me to plant more trees with your delegated SP.

Thanks a lot,
your @treeplanter
www.kedjom-keku.com

This post has received a 1.05 % upvote from @morwhale thanks to: @onlyblack, @onlyblack.

This post has received a 0.08 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Arkadaşın açıklamasını merakla bekliyorum. 😡

Tamamını okudunuz mu? Kısmı benzerlik içeriyor giriş kısmı geri kalan yazıda hiçbir alakası yok ?

O kısmen benzerlik değil. Düpedüz giriş kısmını kopyala-yapıştır yapmıştınız. Paylaşımın altına uyarı gelince de kendi cümlelerinizle değiştirmişsiniz. Yalan mı? Kopyalayıp yapıştırdım de ya? Yazınızın ilk hali benzerlikten öteydi.

Giriş kısmını benden kopyala-yapıştır yapmışsınız?

Hocam ne münasebet kendi fikirlerimi yazarken kısmen benzemiş 2 kelime

Kısmen benzemiş iki kelime mi? :D Direkt almışsınız giriş kısmını. Bu mesajdan sonra değiştirdiniz yazınızı?

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Eray from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Congratulations @onlyblack! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95