You are viewing a single comment's thread from:

RE: Busy.org Review (part 1)

in #busy7 years ago (edited)

Καλή χρονιά.. Καλημέρα..Είναι παρακλάδι του στεεμιτ? Κάτι δε κατάλαβα..Δε φταις εσύ η ασχετοσύνη μου φταίει

Sort:  

Είναι χτισμένο πάνω στο steem και συνδέεται με το steemit.
Οτιδήποτε γράφεις, σχολιάζεις, ψηφίζεις κλπ είναι σαν να το κάνεις στο steemit.
Κι εγώ τώρα το μαθαίνω, οπότε ότι θέλεις βάλε σχόλιο εδώ να το συμπεριλάβω στο δεύτερο μέρος του review μου.
Ευχαριστώ!

Ok ευχαριστώ πολύ πολύ! Μόλις ξανά διάβασα το ποστ σου και έπαιξα με το busy.. δηλ. μπορείς να έχει είτε το ένα είτε το άλλο..

Το δοκιμάζεις και βλεπεις τι θα σου είναι πιο εύκολο στη χρήση. Είναι φιλικό στον χρήστη αλλά για κάποιο λόγο π.χ. εμένα δεν μου δημοσίευσε το κείμενο που έγραφα προηγουμένως...
Σε κάθε περίπτωση έχει πολλά καλά αλλά πρέπει να λάβεις υπόψη ότι είναι beta άρα θα γίνονται αλλαγές μέχρι να σταθεροποιηθεί.
Τιπ: Δες το wallet σου, στο busy δείχνει real time αλλαγές βάσει της τιμής steem & sbd!

Οκ.. εμένα λειτουργεί κανονικά έκανα ένα τεστ..Το έσβησα μετά.. ευχαριστωωωωωωω πολύ!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60606.72
ETH 2910.13
USDT 1.00
SBD 2.44