Steemit'te 20. Gün Geride Kaldı :) [Cointurk 14. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #busy7 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar. Bu yazımı Cointurk 14. Projesi'ne katılmak amacıyla yazıyorum.
Konumuz Hobiler :) ... Ve ''Bu projeden elde ettiğim kazancı Power up yapacağım.''Steemit'te 20.günüme girerken iyi kötü, kendimi tanıtmaya çalıştım ve zaten hobilerimden faydalanarak paylaşımlarda bulundum...
Ben amatör olarak çizim yapmaktan hoşlanıyorum, bunun yanı sıra yine fotoğraf çekmeyi ve kitap okumayı da severim.
Yaptığım paylaşımlarımın bir kısmında çizdiğim resimleri yer almakta. Hatırlatmak gerekirse;

Diğer paylaşımlarımı merak ediyorsanız bloğuma bir göz atabilirsiniz; https://steemit.com/@netya
Başlıkta da belirttiğim gibi Steemit'te 20.günüm. Kendi adıma böyle bir platformu keşfettiğim için çok mutluyum. Sağlıcakla Kalın ;)

Sort:  

Cok guzel resimler bunlar.

Teşekkür ederim :)

İlkini çok beğenmiştim, 3. de güzel bir çalışma, ama ortadaki süper :)

Çok teşekkürler ;)

This post has received a 0.52 % upvote from @drotto thanks to: @netya.

This post has been upvoted by @microbot with 1.7%!
You want higher upvotes?

Vote for my creator @isnochys as witness!

Çok başarılı, tekrardan hoş geldin🤗

Teşekkür ederim :) ...

Elinize sağlık güzel paylaşım olmuş

Çok teşekkürler ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55400.25
ETH 2294.55
USDT 1.00
SBD 2.33