Huzur dediğimiz şey doğada ! [Cointurk 19. Projesi] )muratti #3599steemCreated with Sketch.

in #busy6 years ago

IMG-20180115-WA0084.jpg

Hepimiz insanız sonuçta ve dolayısıyla hepimiz bu stres denen olayla maalesef karşılaşıyoruz. Stresin insan bedeninde yarattığı hasarları burada saymayacağım, malum biliyoruz…

Bir kere benim anladığım kadarıyla sıfır stres diye bir şey yok. İlla ki stres var. Hele benim yaptığım işte çok stres var. Ben stresle başa çıkmanın yolunu, okuduğum çeşitli kitaplarla biraz olsun bulmaya çalıştım. Örneğin; stres yaratan konuyu gereğinden fazla abartmıyorum. Stresi olumlu yönlendirmeye çalışıyorum. Bu, stres yaratan olayın çözülmesi için bir anlamda motive edici bir etki yaratıyor. Sporcuların kırdıkları rekorları düşünün. Çoğu yarışlarda kırılmış, antrenmanlarda değil. Bunun gibi yani…

Tabi ki bu, o ilk stres anında olmayabiliyor. Ama bir süre derin nefes almak, eşimle çocuğumla biraz zaman geçirmek iyi geliyor. Hafta sonlarında yaptığım doğa gezileri ise tam bir ilaç... Mutlaka tavsiye ederim. Daha önceki yazılarımdan birinde de söylemiştim yine söylüyorum;

“Huzur dediğimiz şey doğa(da)”

Okuduğunuz için çok teşekkürler...Hepinize sağlıklı ve mutlu günler diliyorum.

@muratti

Sort:  

Doğaya dönüşten kaçış yok ;) ... Güzel yazı için teşekkür ederim.
Tebrikler...

Kesinlikle :)) Yorum için ben teşekkür ederim...

Sanırım Cointurk Projesi için ilk yazınız, başarılarınızın devamını dilerim...

Evet ilk cointurk proje yazım. Çok mu belli oluyor yoksa :))) Çok teşekkür ediyorum...

Hayır, yazılarınız çok iyi o yüzden demedim ;)
Cointurk Projelerine katılarak bu platformda daha iyi yerlere gelebilirsniz. Sizin adınıza sevindim.

Şaka yapıyorum :)) Niyetinizi biliyorum rahat olun :)) Ancak birbirimizin desteğiyle bir şeyler olabilir. Sizin yazılarınızı okuyorum ve onlardan yararlanıyorum. Tekrar teşekkür ediyorum.

@muratti kesinlikle "doğa" Stressiz bir yaşam için şehir hayatından uzaklaşmamız lazım...

Kesinlikle dostum...Çektiğim fotoğraflara bakınca bile rahatlıyorum...

Doğanın her güzelliği huzur verici. 😃

Çok doğru... Teşekkürler yorum için

Şansınıza bu projede sorun çıktı sanırım.
https://steemit.com/cointurk/@kusadasi/cointurk-etiketiyle-oeduellue-proje-19-oy-alamayanlar bu konuya mesaj yazıp linkinizi ekleyin. Oy vereceklerdir.

Ben katıldımya ondandır :)) Neyse kötü düşünmeyelim :) Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için..

Discord destek ekibi ile iletişime geçiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57694.11
ETH 2446.73
USDT 1.00
SBD 2.38