Yeni başlayanlar kusadasi hesabıdaki projelere katılın....

in #busy7 years ago (edited)


Arkadaşlar meheba henüz bilgisi olmayanlar için bugün sizlere steemit te bizleri destek veren kusadsi ndan bahsetmek istiyorum. @Kusadasi nedir nasıl upvote yapar arkadaşlar çok basit bir konu belirleniyor
bu konu hakkında özgün kendi düşünceleriniz den yada araştırmalaınızdan oluşan bir post hazırlıyorsunuz.

Daha sonra yapmanız gerekenleri Kusadsi her projesinin altında açıklıyor .Yinede ben kısaca açıklamak istiyorum.

Yazacağınız yazınızın altına cointurk etiketini yazıyoruz.
Proje yazısının altına projeyi katıldığınızı belirten katıldım katılıyorum gibi bir msj bırakıyoruz.
Kendi yazınızın yanına başlık olarak Cointurk 8, 9 Projesi artık kaçıncı projeyse Başığınızdan sonra yazınız.
projenin paylaşıldığı kusadası hesabının proje yazısına oy veriniz ve resteem yapınız

Bukadar basit yazıyı özellikle yeni başlayıp bu projelerden faylanmak isteyenler için paylaşmak istedim.

Sort:  

你好,虽然看不懂写的什么,但还是,你好

Are you French?❀(๑╯◡╰๑)❀

I am Turkish you

Nice to meet you.

nice to meet you too.
Achievements.

This post has received a 1.04 % upvote from @drotto thanks to: @mkmk.

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60661.72
ETH 2395.32
USDT 1.00
SBD 2.56