Sokak hayvanlarının bize ihtiyacı var [Cointurk 20. Projesi] {miri#7149}

in #busy6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar bir türlü katılamadığım bu proje çok hoşuma gitsede zamanım olmadığı için yapamıyordum.Katılamıyacağımı düşünüyordum.Çünki gece birde işten ayrılan birisi için sokak hayvanlarlnı bulmak birazcık zor oluyor.Ama bu akşam işten gelince sokağımıza girince evimizin kapısında bu küçük kediyi gördüm.
20180322_010406.jpg

Çöp poşetlerini kurcalıyordu.Yanından yavaşca geçib hemen eve gitdim ve biraz yemek getirdim.Gerçekten çok acıkmıştı.Koyduğum yemeyi hemen bitirdi.
20180322_010436.jpg

Resimleri çektikden sonra bir kez daha yemek verdim.
Aynı zamanda kendimde çok açtım sabahdan bir şeyler yememiştim.Kedinin hangi hissleri geçirdiğini azda olsa anlıyordum.
Bütün günleri böyle aç geçen ve açlıktan ölen yüzlerle sokak hayvanları vardır.Onların bizim yardımlmlza ihtiyacı var.Ben bir hayvan severim.Ve bundan öncede hayvanlarla ilgili iki post paylaşmıştım.
Birisi hayvanlarında insanlar gibi yaşama hakkına sahip olmasıyla ilgiliydi.Gerçekten büyük bir ilgiyle karşılandı bu postum.
Diğeriyse hayvanların derisinin soyularak kürk yapılmasıyla ilgiliydi.İkisini'de isteseniz aşağıdakı linklerden göz ata bilirsiniz.
Hayvanlarında hayatı yaşama hakları var
Onlar kürk değil

Sort:  

WARNING! The comment below by @asimmons8000 leads to a known phishing site that could steal your account.
Do not open links from users you do not trust. Do not provide your private keys to any third party websites.

Like birds, cats have a homing ability that uses its biological clock, the angle of the sun, and the Earth's magnetic field. A cat taken far from its home can return to it. But if a cat's owners move far from its home, the cat can't find them.

elinize sağlık hayvanlar için büyük iyilik

Teşekkur ederim))

Exclusive 30 days free upvotes to your every new post. No need to send any kinds of steem or sbd its full free service. we have paid service too so please check them too. Active the free upvote service and learn more about it here : http://www.steemitfollowup.ml

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 61651.16
ETH 2369.36
USDT 1.00
SBD 2.50