Its awsome, forget steemit and use busysteemCreated with Sketch.

in #busy6 years ago

U5dtsWPWhh4Hv1dzobGroFApXcJJUF2.gif

Use busy just once, then you will never comeback to steemit again. i promise you

**if you want to try busy for free, click on the link below
**
https://busy.org/i/@masoudgh69

U5dtsWPWhh4Hv1dzobGroFApXcJJUF2.gif

اگر فقط یک بار از بیزی استفاده کنید، به شما قول می دم که دیگه هیچوقت به استیم ایت بر نمی گردید.

اگر می خواهید بیزی را به صورت رایگان امتحان کنید، روی لینک زیر کلیک کنید
https://busy.org/i/@masoudgh69

Sort:  

haha.. no need...busy is busy...!!!

ممنون..
من هم بعضی وقتها استفاده میکنم
ولی کند تر از استیمه
درواقع همه سایتهایی که وابسته به استیم هستن نسبت به خود استیم کندترند و کمی باگ دارند که بخاطر همین برای استفاده از اونها معمولا یه سری آپشن میزارن..

راستش من خودم چند وقته که دارم استفاده می کنم و از نظر سرعت مشکلی نداشتم باهاش. شاید به خاطر سرعت اینترنتمه ولی خوب اپشن هایی که داره خداییش بیزی رو خیلی یوزر فرندلی تر کرده به نسبت استیم ایت

Dont Use It :D :))

ممنون .ولی یه سوال ؟ مال استیمه یا با اینجا فرق داره؟

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94