Uratuj mnie. Zaopiekuj się mną. Tak zdawało by się wołał malutki kotek, którego spotkałem.

in #busy6 years ago

Na działkach rekreacyjnych dużo jest kotów bezdomnych, które czują się jak w domu przeskakując ogrodzenia, bądź swoimi ścieżkami biesiadują wszędzie gdzie tylko mogą.
Będąc na swojej działce rekreacyjnej latem 2017 roku natknąłem się na malutkiego kotka, który zapewne został porzucony.
1.jpg

Obserwowałem go jakiś czas i nikt do niego nie podszedł, nie zjawiła się żadna kocia mama, która mogła by zaopiekować się nim.
Zrobiło mi się żal biednego kotka więc postanowiłem się nim zająć i pomóc mu w przetrwaniu.
Kotek nie poruszał się, siedział skulony, był strasznie wycieńczony.
Zadzwoniłem do małżonki, która kupiła mleko w sklepie zoologicznym i zacząłem go karmić. W sumie to uczyłem go pić. Ciężko było. Razem z kolegą skonstruowaliśmy z rękawiczki gumowej rodzaj sutka z dziureczką i tak powolutku kotek zaczął pić mleko.
Następnym krokiem w ratowaniu go było udanie się do weterynarza, który powiedział, że kotem jest z linii kotów syjamskich. Powiedział, że jak przeżyje i wydobrzeje będzie pięknym kotem. Nasza pociecha została odrobaczona, dostał jakieś witaminki i różne specyfiki, które postawiły go na nogi.
2.jpg

Ja go tu pilnuję, zostanę kotka mamą.

3.jpg

Nauczył się pić samodzielnie mleko.

Kotek z każdym dniem odzyskiwał siły. Jego opiekunem i przyjacielem stał się nasz piesek, a raczej suka Korda, która opiekowała się nim przez cały czas. Leżała przy nim, lizała go i pilnowała.
Biszkotp, bo takie dostał imię chętnie zwiedzał działkę i trzeba było go pilnować na każdym kroku aby nie zaginął.
4.jpg

Zawsze przy nim była psia mama.

5.jpg

Początkowo kot miał pozostać na działce, ale przywiązaliśmy się do niego i zabraliśmy go do mieszkania w Kaliszu, gdzie ma swoje miejsce do spania oraz zakupiłem mu duży drapak, gdzie chętnie przebywa.
Teraz wygląda świetnie i jestem szczęśliwy, że mu pomogłem i cieszy mnie codzienny jego widok.

6.jpg

7.jpg
Co mi więcej potrzeba mam swoje posłanie, tylko moje.

8.jpg
Na mojego drapaka nie wejdzie nikt, jest mój i tylko mój.

Sort:  

Brawo Ty, brawo kociak.

Dziękuję. Jestem z siebie zadowolony. Dziękuję też mojej małżonce, która kocha koty i opiekuje się nimi na działkach. Teraz zimą kupuje kocie żarełko i dokarmia je.

Brawo Żona! Ten maleńki pchlarz jest, i na zawsze już będzie, największym i najwierniejszym przyjacielem Twoim, żony i dzieci :)

Ale piękny białek!

Teraz jest śliczny. Sporo przeszedł jak był malutki. Teraz czeka go lepsze życie.

Super historia! Każda adopcja to dar serca!

Dzięki. Mam podobną, ale z moim pieskiem, ale nie aż tak drastyczna jak z Biszkoptem.

Koty to wspaniałe zwierzaki, miałem kiedyś kocura co wypadł z ósmego piętra i przeżył. Weterynarz dziwił się, że przeżył upadek z takiej wysokości, a jednak.
Przeleżał kilka dni, później chodził trochę krzywo, ale żył jeszcze długo.

Śliczny kotek! :) Szacunek dla Cb, takich ludzi powinno być więcej :) Sama wiele kotów sprowadziłam do domu i również uczyłam je pić, a nawet chodzić :D

Dziękuję i brawo TY.

I to mi się podoba, a nie znieczulica

Znieczulica jest i będzie. Można tylko własną postawą chociaż trochę to polepszyć.

piękna historia

Dziękuję. Z tego co wiem to też masz kota. Czasami dwa jak na zdjęciu. Hej.

No tak mam 2 koty które uwielbiam i ogólnie lubię koty

Świetna historia. Niemal identyczna ja moja sprzed 15 lat. Gratuluję wspaniałych zwierzaków!

Dzięki i pozdrawiam.

Piękny cudak ! ;) Fajnie że mu pomogłeś , brawo ! ;) Pod opieką psiaka było mu dobrze

Pies wyjątkowo się spisał. Dziękuję.

Cudowna historia i piękny tygrys wyrósł z maleństwa :) Oby było więcej takich ludzi na świecie!

Tak. Teraz jest śliczny. Dziękuję bardzo i Pozdrawiam.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64269.55
ETH 3490.29
USDT 1.00
SBD 2.53